Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pracownicy polskiej sieci Seata z trofeami

(WF)
Fot. Seat
W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Seat Top Service People na podium ponownie stanęli Polacy. Po trofea sięgnęli pracownicy autoryzowanych stacji obsługi Seat-a z firm Kaszubowscy z Gdańska i Komot z Bielska-Białej.

W tym roku w gronie laureatów konkursu był także jeden z pracowników Iberii Motor Company, oficjalnego dystrybutora samochodów marki Seat w Polsce. Również w konkurencji drużynowej reprezentacja Polski zajęła wysoką pozycję.

Międzynarodowy konkurs Top Service People organizowany jest raz w roku przez hiszpańską centralę firmy Seat. Jest to sprawdzian wiedzy i umiejętności praktycznych pracowników autoryzowanych sieci marki z wszystkich krajów posiadających oficjalnych jej dystrybutorów.

Na eliminacje światowe wysyłani są najlepsi pracownicy wybrani w ramach konkursów krajowych. Główne kategorie, w których rozgrywane są konkurencje to: najlepszy elektryk, najlepszy mechanik, najlepszy doradca serwisowy, najlepszy kierownik działu części zamiennych, najlepszy opiekun strefowy oraz najlepszy kraj.

Pracownicy polskiej sieci Seata już od pierwszych lat istnienia konkursu zajmowali w nim wysokie pozycje zdobywając liczne trofea oraz często sięgając po najwyższe miejsca w konkursie.

Lista zdobytych dotychczas nagród w tej rywalizacji to:
tytuł Najlepszego Kraju 2001,
tytuł Najlepszego Doradcy Serwisowego 2003,
tytuł Najlepszego Kierownika Działu Części Zamiennych 200,
tytuł Najlepszego Kraju 2004,
tytuł Najlepszego Doradcy Serwisowego 2008.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!