Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Prezes koszalińskiej firmy MPS International ponownie na czele Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego

Joanna Krężelewska
Joanna Krężelewska
– Fakt, że rynek kosmetyków w Polsce wyszedł obronną ręką z kryzysowego roku pandemii z nieznacznymi spadkami wartości rynku rzędu 0,2 %, to również zasługa naszych wspólnych działań. W tej kadencji będziemy dalej podążać przetartymi już szlakami. Mamy jeszcze wiele do zrobienia – deklaruje Wanda Stypułkowska.
– Fakt, że rynek kosmetyków w Polsce wyszedł obronną ręką z kryzysowego roku pandemii z nieznacznymi spadkami wartości rynku rzędu 0,2 %, to również zasługa naszych wspólnych działań. W tej kadencji będziemy dalej podążać przetartymi już szlakami. Mamy jeszcze wiele do zrobienia – deklaruje Wanda Stypułkowska. Fot. Mat. prasowe
Wanda Stypułkowska, prezes MPS International w Koszalinie, po raz drugi została wybrana na stanowisko prezesa Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Związek zrzesza ponad 200 polskich firm z branży kosmetycznej.

– Ponowny wybór na stanowisko prezesa Związku to dla mnie sygnał, że to, co zrobiliśmy do tej pory zostało przez naszych członków ocenione pozytywnie – mówi Wanda Stypułkowska, od 2006 r. prezes MPS International w Koszalinie. – Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego zrzesza największych producentów kosmetyków i opakowań, ale też mniejszych graczy tego wymagającego rynku. Na bieżąco informujemy członków o planowanych zmianach w otoczeniu prawnym, służymy doradztwem, prowadzimy szkolenia, wspieramy działania eksportowe. Wspólny głos branży jest niesamowicie istotny i cieszę się, że mimo konkurowania między sobą w biznesie, potrafimy ze sobą współpracować.

Wanda Stypułkowska dodaje, że sukcesy związku to zasługa wielu osób. – Słowa uznania należą się całemu zespołowi z dyrektor generalną Blanką Chmurzyńską-Brown na czele – mówi.

– W czasie ostatniej kadencji stworzyliśmy forum dla przedsiębiorców świadomych, energicznych, otwartych na dialog, którzy chcą aktywnie tworzyć odpowiednie środowisko dla rozwoju przemysłu kosmetycznego w naszym kraju – mówi Paweł Chrościcki, ustępujący przewodniczący Rady Nadzorczej związku. – Jestem dumny z tego, jaka dziś jest nasza organizacja. Mam nadzieję, że nowe władze związku utrzymają dobry kurs, dodając pozostałym mocnego wiatru w żagle.

Wśród największych sukcesów Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego bez wątpienia należy wymienić uchwalenie dobrego dla branży aktu prawnego, czyli Ustawy o produkcie kosmetycznym; konsekwentny rozwój projektu, jakim są Dobre Praktyki Reklamy czy sprawnie działający system wczesnego ostrzegania firm o zmianach w legislacji dotyczącej składników wyrobów. Podjęte działania pozwoliły na dobre przygotowanie branży do wdrożenia wytycznych Strategii Plastikowej, rozwój eksportu i zachowanie dobrej kondycji branży w pandemii.

– W naszych szeregach są firmy globalne i lokalne, małe, mikro, średnie i duże, dystrybuujące swoje produkty w różnych kanałach sprzedaży, o różnym portfolio produktów. Wszystkie one powinny czuć się godnie reprezentowane – dodaje Ewa Blocher, nowa przewodnicząca Rady Nadzorczej organizacji.

– Fakt, że rynek kosmetyków w Polsce wyszedł obronną ręką z kryzysowego roku pandemii z nieznacznymi spadkami wartości rynku rzędu 0,2 %, to również zasługa naszych wspólnych działań. W tej kadencji będziemy dalej podążać przetartymi już szlakami. Mamy jeszcze wiele do zrobienia – deklaruje Wanda Stypułkowska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera