"Kocham Cię Polsko" to pierwszy "misyjny" teleturniej publicznej telewizji, który ma być przeciwwagą dla licznych typowo rozrywkowych kwizów innych stacji, a przy okazji promować wiedzę o Polsce.
Przed i po audycji zostanie wyemitowany spot reklamujący szczecineckie atrakcje, a Szczecinek został też sponsorem programu. Jedno z pytań w teleturnieju będzie też dotyczyć wyciągu nart wodnych nad jeziorem Trzesiecko.
Na widowni zasiadło kilkudziesięciu młodych mieszkańców Szczecinka.
- Liczymy na oglądalność rzędu 5 mln widzów - mówi Adam Wyszomirski, dyrektor SAPiK.
"Kocham Cię Polsko" powstał na licencji programu "I love my country", który z powodzeniem był emitowany przez różne europejskie telewizje. O laury rywalizują drużyny składające się z gwiazd.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?