Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rozmowa Tygodnia: Koszalińskie łososie wracają. Sposób na promocję miasta [wideo]

Piotr Polechoński
Grzegorz Kruk to młody koszaliński przedsiębiorca, ale nie z tego powodu jest znany.

Powód jest inny: jego wieloletnie już zaangażowanie w propagowanie historii Koszalina, angażowanie się w liczne akcje, które mają na celu promowanie wiedzy o przeszłości Koszalina.

Co ważne, w przypadku wielu inicjatyw to on jest ich pomysłodawcą, tak jak w przypadku głośnej akcji zakopania w centralnym punkcie Rynku Staromiejskiego - w czasie obchodów 750 urodzin Koszalina - "kapsuły czasu", metalowej tuby z przesłaniem do przyszłych pokoleń koszalinian (tuba ma zostać otwarta za 50 lat). Teraz Grzegorz Kruk realizuje swój najnowszy projekt promocji Koszalina poprzez jego przeszłość - reaktywuje smak koszalińskich łososi, z którego Koszalina był znany przed wojną. Na jakim etapie jest jego realizacja? Dlaczego warto interesować się przeszłością? Czy istnieje coś takiego jak koszalińska tożsamość? O to zapytaliśmy gościa, z którym rozmawialiśmy w ramach naszego cyklu "Rozmowa Tygodnia".

Popularne na gk24:

Gk24.pl

Zachęcamy również do korzystania z prenumeraty cyfrowej Głosu Koszalińskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!