Konkurs, pod nazwą Aftersales Team of the Year, organizuje firma Mercedes-Bnez Polska. Jego ideą jest zachęcenie pracowników nie tylko do podnoszenia kwalifikacji i wiedzy w swojej dziedzinie, lecz także do zapoznania się z tajnikami pracy kolegów.
I tak, przykładowo, pracownicy recepcji mają okazję poznać specyfikę pracy mechaników, a Ci z kolei stykają się ze specyfiką obsługi klienta. Celem programu jest stałe podnoszenie jakości obsługi w serwisie.
W finale konkursu pracownicy walczą w finale konkursu składającego się z dwóch części - indywidualnej oraz zespołowej. Każdy z uczestników prezentuje swoje umiejętności w trakcie zaaranżowanej "scenki z życia serwisu", następnie cały zespół odpowiada na pytania w formie quizu. Uczestnicy muszą się wykazać wiedzą techniczną, znajomością historii marki oraz standardów obsługi klienta.
W tegorocznej rywalizacji zespół najlepsza okazała się drużyna z serwisu spółki Sobiesław Zasada Bydgoszcz. Trzecie miejsce zajął Diesel Truck z Ożarowa Mazowieckiego. Ogółem zgłosiło się 37 zespołów w składzie: pracownik recepcji, mechanik, sprzedawca części zamiennych oraz doradca serwisowy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?