W sklepach Stokrotki pojawiły się już ekrany ochronne na stanowiskach kasowych oddzielających pracowników od klientów. Ponadto zostały zamontowane kolorowe taśmy na podłogach wskazujące klientom bezpieczną odległość pomiędzy klientami oraz pracownikami.
- Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa naszym klientom i pracownikom. Jednocześnie kierujemy do nich prośby o dostosowanie się do wszystkich zaleceń, dzięki którym uda się zminimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem. - podkreśla Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka Sp. z o.o.
To już kolejne środki ostrożności wdrożone przez Stokrotkę w obliczu walki z koronawirusem w ostatnich dniach. Firma prowadzi m.in. dodatkowe kontrole czystości i dostępności środków higienicznych oraz dba o regularną dezynfekcję klamek, uchwytów, koszyków, wózków oraz blatów roboczych. Skróciła również godziny pracy większości swoich sklepów (szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej firmy).
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?