Suzuki Swift do serwisu. Auto może poparzyć kierowcę i pasażera

(mm) UOKiK
Suzuki
Przedsiębiorca Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Suzuki Swift istnieje ryzyko, że w przednich fotelach zamontowano niewłaściwie działające maty grzejne. Co to oznacza dla właścicieli tego modelu?

Mowa o egzemplarzach modelu wyprodukowanych na Węgrzech od 27.04.2010 roku do 19.09.2015 roku. Podczas używania funkcji podgrzewania foteli przednich, wraz ze wzrostem temperatury, mogą pogarszać się własności fizyczne substancji klejącej nitki grzewcze. W czasie obciążenia siedziska fotela (położenie bagażu lub zajęcie miejsca przez pasażera lub kierowcę) nitki maty mogą się przemieszczać i powodować ich bezpośredni kontakt z materiałem siedziska fotela.

Dłuższe używanie funkcji grzania foteli w powyższych warunkach może powodować nadmierny wzrost temperatury, a w skrajnych przypadkach miejscowe nadpalenia siedziska lub poparzenie użytkownika.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 1 104 samochody. Klikając w link można sprawdzić listę numerów VIN, których dotyczy akcja link.

Producent powiadomi listownie wszystkich właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi, w celu wymiany mat grzewczych na zmodyfikowane.

Wideo

Materiał oryginalny: Suzuki Swift do serwisu. Auto może poparzyć kierowcę i pasażera - Polska Times

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.