Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Turysto, zostań u nas!

Rajmund Wełnic [email protected]
Małgorzata Mikietyńska pracuje w nowej siedzibie punktu Informacji Turystycznej. W witrynie IT znalazło się hasło promujące miasto "Z wiatrem i na fali”.
Małgorzata Mikietyńska pracuje w nowej siedzibie punktu Informacji Turystycznej. W witrynie IT znalazło się hasło promujące miasto "Z wiatrem i na fali”. Rajmund Wełnic
W radiu, w telewizji, na targach turystycznych i wielkich imprezach plenerowych będzie się promował Szczecinek tego lata.

Plany na przyszłość

Plany na przyszłość

Samymi hasłami turystów się nie przyciągnie, dlatego ratusz ma plan budowy infrastruktury wokół Trzesiecka. Najbardziej ciekawy jest projekt postawienia na jeziorze wyciągu do nart wodnych. Miasto chce także kupić drugi statek spacerowy, postawić marinę, szereg pomostów i odnowić park, a także ożywić drugą stronę jeziora przeznaczając tzw. Mysią Wyspę pod pensjonat. To na razie ambitne plany na wiele lat, a ich powodzenie często zależy od zdobycia funduszy unijnych lub przełamania oporu Lasów Państwowych, które na razie nie palą się do zagospodarowywania drugiego brzegu Trzesiecka.

Takiej ofensywy marketingowej jeszcze Szczecinek nie prowadził. Wszystko zacznie się od emisji spotów reklamowych przed głównym wydaniem "Wiadomości" w telewizyjnej Jedynce oraz sponsorowania najbardziej oglądanej prognozy pogody.

- Pokażemy się u progu sezonu, w czwartek 28 czerwca - mówi Adam Wyszomirski, dyrektor Samorządowej Agencji Promocji i Kultury, która zajmuje się stworzeniem turystycznej marki Szczecinka.
Oprócz tego w paśmie ogólnopolskim regionalnej Trójki wyemitowanych zostanie 30 reklamówek grodu nad jeziorem Trzesiecko. SAPiK zapłaci za to w sumie 30 tys. zł.

- Naszym atutem jest jezioro, ułożyliśmy więc hasło, które będzie wszędzie promować Szczecinek "Z wiatrem i na fali" - dodaje Adam Wyszomirski.
Będą także inne szczecineckie akcenty w innych telewizjach - w piątek, 8 lipca na stadionie OSiR zostaną rozegrane kolejne zawody Pucharu Polski strongmenów, które pokaże TVN, a w niedzielę 22 lipca Szczecinek gościć będzie największą tegoroczną imprezę objazdową Polsatu i Radia Zet (relacje na obu antenach).

- Trasa tego przedsięwzięcia wiedzie przez największe miasta, kurorty nadmorskie i właśnie Szczecinek - mówi szef SAPiK-u. W Szczecinku zobaczymy m.in. ulubionego przez dzieci Pana Japę, kabaret Otto, Piaska i zespół Myslowitz.

W SAPiK-u ukuto także inne hasła reklamowe. Oprócz "z wiatrem i na fali" są jeszcze trzy inne, ale do czasu ich opatentowania nie możemy ich ujawnić. Mają za cel zaintrygować wczasowicza mknącego szczecinecką obwodnicą nad morze.
Ratusz mocno postawił na reklamę tworząc m.in. SAPiK z połączenia dawnego Szczecineckiego Ośrodka Kultury z Młodzieżowym Domem Kultury, ale też przekazując ostatnio do tej instytucji urzędników odpowiedzialnych za promocję i cały budżet na ten cel.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!