Twój Pocztowiec: Lubię moją pracę, pracowników i klientów [wywiad]

Redakcja
Jolanta Pacuła
Jolanta Pacuła
Rozmowa z Jolantą Pacułą, która prowadzi w naszym rankingu najsympatyczniejszych pracowników obsługi klienta.

- Od jak dawna pracuje Pani na poczcie?
- Od 1983 roku. To była moja pierwsza praca w życiu. I jedyna.

- Skąd pomysł, by podjąć pracę właśnie na poczcie? Pochodzi Pani z pocztowej rodziny?
- W mojej rodzinie nie ma pocztowców, więc to nie jest kwestia rodzinnych tradycji. Gdy szukałam pracy, to wydawało mi się, że praca na poczcie jest dla mnie idealna. Uwielbiam jak coś się dzieje, lubię kontakt z ludźmi.

- Skoro pracuje Pani od ponad 30 lat, to pewnie praca na poczcie rzeczywiście była dla Pani stworzona...
- Złego słowa nie powiem. Naprawdę lubię moją pracę, współpracowników i oczywiście klientów. Znam ich po imieniu, kłaniamy się sobie gdy spotykamy się na mieście. Powiem szczerze - nie zamieniłabym tej pracy na inną.

- Pocztowcy to jedna z bardziej lubianych grup zawodowych. Jak Pani myśli dlaczego? Przecież nie zawsze przynosicie dobre wieści.
- Moim zdaniem to efekt naszego podejścia do klientów. Pracownicy poczty zwykle mają określone cechy - są sympatyczni, otwarci na innych. Mają to szczególne podejście. I dużo cierpliwości. Sama po sobie i swoich koleżankach widzę, że tych, którzy do nas przychodzą, traktujemy tak jak sami chcielibyśmy być traktowani, albo jak traktujemy naszych bliskich.

Większość klientów przychodzi do nas szybko załatwić konkretne sprawy, ale są i tacy, którzy potrzebują po prostu porozmawiać o tym, co ich dręczy. Często są to osoby starsze, które nie mają nikogo bliskiego. Dla nich listonosze czy pracownicy poczty, to bliskie osoby.

- Od zawsze pracuje Pani w Karlinie?
- Zaczynałam w Białogardzie. Od kilku lat pracuję w Karlinie. Co bardzo mi pasuje, bo tu mieszkam. To mały urząd. Kiedyś były trzy okienka, teraz dwa.

- Po pierwszym tygodniu prowadzi Pani w naszym rankingu. To znaczy, że klienci doceniają Pani pracę...
- Dla mnie to wielki zaszczyt. I bardzo miła niespodzianka. Dobrze wiedzieć, że praca, którą od zawsze wykonuję, jest doceniana.
Tegoroczna edycja naszego pocztowego plebiscytu jest wyjątkowa. W tym roku Czytelnicy wybiorą laureatów w trzech kategoriach głosując na najsympatyczniejszych listonoszy i pracowników obsługi klienta oraz na najbardziej przyjazny klientom urząd pocztowy na Pomorzu.

To od Was zależy do kogo trafią tytuły i wyjątkowo cenne nagrody. Na zwycięskiego listonosza czeka skuter, który może być przydatny w pracy, albo po godzinach. Najsympatyczniejszego pracownika obsługi klienta obdarujemy weekendem SPA, oczywiście razem z osobą towarzyszącą!

To tylko część z przygotowanych przez nas nagród.

Chociaż czekamy jeszcze na zgłoszenia listonoszy oraz pracowników obsługi klienta, to swój głos możecie oddać już dziś. Głosowanie odbywa się za pomocą SMS Premium poprzez zakup e-wydania. Zakupu e-wydania dokonuje się poprzez przesłanie SMS na numer 72355 w treści wpisując odpowiednio dla każdej z kategorii:

Najsympatyczniejszy listonosz GKLIST.xx

Najsympatyczniejszy pracownik obsługi klienta GKPOK.xx

Najbardziej przyjazny urząd pocztowy GKUP.xx po kropce wpisując numer wybranego kandydata (np. GSUP.234)

W odpowiedzi na SMS uczestnik otrzymuje kod dostępu do e-wydania, czyli elektronicznego wydania Głosu Koszalińskiego. Koszt wysłania SMS-a wynosi 2,46 zł z VAT.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie