Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W Szczecinku znika wiadukt [zdjęcia, wideo]

Rajmund Wełnic
Rajmund Wełnic
Trwa rozbiórka wiaduktu kolejowego przy budowie obwodnicy Szczecinka. Jak  już informowaliśmy, od poniedziałku (25 września) ruszyła rozbiórka wiaduktu na Bugno w Szczecinku. W tym miejscu stanie nowy most - na torami kolejowymi oraz powstającą obwodnicą Szczecinka. Żelbetową konstrukcję kruszy potężny młot pneumatyczny na gąsienicach, zbrojenie jest cięte palnikami. Operacja jest trudna z uwagi na to, iż torami odbywa się wciąż normalny ruch pasażerski i towarowy. Oczywiście na czas burzenia wiaduktu nad samymi torami ruch pociągów będzie wstrzymany. Nowy obiekt stanie w tym miejscu do listopada 2018 roku. Do tego czasu będą obowiązywać objazdy. Cała 12-kilometrowa obwodnica Szczecinka będzie kosztował około 312 milionów złotych.
Trwa rozbiórka wiaduktu kolejowego przy budowie obwodnicy Szczecinka. Jak już informowaliśmy, od poniedziałku (25 września) ruszyła rozbiórka wiaduktu na Bugno w Szczecinku. W tym miejscu stanie nowy most - na torami kolejowymi oraz powstającą obwodnicą Szczecinka. Żelbetową konstrukcję kruszy potężny młot pneumatyczny na gąsienicach, zbrojenie jest cięte palnikami. Operacja jest trudna z uwagi na to, iż torami odbywa się wciąż normalny ruch pasażerski i towarowy. Oczywiście na czas burzenia wiaduktu nad samymi torami ruch pociągów będzie wstrzymany. Nowy obiekt stanie w tym miejscu do listopada 2018 roku. Do tego czasu będą obowiązywać objazdy. Cała 12-kilometrowa obwodnica Szczecinka będzie kosztował około 312 milionów złotych. Rajmund Wełnic
Trwa rozbiórka wiaduktu kolejowego przy budowie obwodnicy Szczecinka.

Jak już informowaliśmy, od poniedziałku (25 września) ruszyła rozbiórka wiaduktu na Bugno w Szczecinku. W tym miejscu stanie nowy most - na torami kolejowymi oraz powstającą obwodnicą Szczecinka.

Żelbetową konstrukcję kruszy potężny młot pneumatyczny na gąsienicach, zbrojenie jest cięte palnikami. Operacja jest trudna z uwagi na to, iż torami odbywa się wciąż normalny ruch pasażerski i towarowy. Oczywiście na czas burzenia wiaduktu nad samymi torami ruch pociągów będzie wstrzymany.

Nowy obiekt stanie w tym miejscu do listopada 2018 roku. Do tego czasu będą obowiązywać objazdy.

Cała 12-kilometrowa obwodnica Szczecinka będzie kosztował około 312 milionów złotych.

Popularne na gk24:

Gk24.pl

Zachęcamy również do korzystania z prenumeraty cyfrowej Głosu Koszalińskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!