Inwestycja była ciekawostką, bo większość z ponad 3 mln zł pokryli prywatni przedsiębiorcy - właściciele centrów handlowych w pobliżu, którzy musieli zapewnić swoim klientom wystarczającą liczbę miejsc postojowych. Za każde miejsce zapłacili miastu 8,5 tys. zł. Oprócz parkingów zmodernizowano także cały układ komunikacyjny ulic Podwale i Ogrodowej.
Dziś większość osób się cieszy z rozładowania tłoku na parkingach w centrum Szczecinka i z tego, że znikła wstydliwa wizytówka miasta, jaką było tonące w błocie i dziurach klepisko przy Jana Pawła II.
Nie tak dawno jednak budowa parkingu budziła kontrowersje, bo sporą część postoju wytyczono na terenach zarezerwowanych pod drugą nitkę Jana Pawła II. Koniec końców w Radzie Miasta ustalono kompromisowy zapis w planie zagospodarowania - na razie powstały parkingi, ale jednocześnie droga będzie mogła powstać w przyszłości na parkingach podziemnych. Wtedy te obecne zostałyby rozebrane.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?