To, że dodzwonienie się do BOK w Energa Obrót w Koszalinie graniczy z cudem, jest faktem. Doświadczył tego jeden z naszych Czytelników. Po jego telefonie do redakcji sprawdziliśmy, jak jest - miał rację.
- Proszę wybrać numer 0-94 348 37 37 i próbować skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, może będziecie mieli więcej szczęścia - denerwował się Czytelnik.
- Ja takiego szczęścia nie miałem. Próbowałem przez 50 minut i szlag mnie trafił. A chciałem załatwić sprawę przez telefon, żeby nie jechać specjalnie na Energetyków i nie czekać tam w kilometrowej kolejce. To granda, co wyprawiają w Enerdze i jak traktują klientów. Płacimy wysokie rachunki, a nie jesteśmy szanowani. Skoro kilka pań nie radzi sobie z obsługą ludzi, to może należałoby zatrudnić jeszcze dwie, które odbierałyby łaskawie telefony!
A co mówią na to w koszalińskim zakładzie energetycznym? Że na rozwiązanie problemu trzeba poczekać do końca grudnia, a nawet do stycznia!
- Znamy ten problem i bardzo przepraszamy wszystkich za niedogodności - mówi Jolanta Szewczyk, rzecznik firmy. - Tak się składa, że telefony odbierają te same panie, które obsługują klientów czekających w kolejce. Stanowisk jest kilka i gdy pracownice są zajęte, wówczas nie ma kto odebrać telefonu i faktycznie trzeba dłużej poczekać na połączenie, aż w końcu ktoś odbierze. Ale zapewniam, że trwają prace nad usprawnieniem usług. Na przełomie grudnia i stycznia ma powstać u nas centrum telefoniczne, gdzie będzie 7 - 8 osób, które będą zajmowały się wyłącznie odbieraniem telefonów od klientów i załatwianiem ich spraw. Jeszcze raz przepraszamy i prosimy klientów o cierpliwość.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?