Dodzwonienie się do Biura Obsługi Klienta w koszalińskim zakładzie Energa graniczy z cudem

Marzena Sutryk, marzena.sutryk@gk24.pl
W koszalińskim zakładzie w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Energetyków tasiemcowe kolejki to niestety normalka. Część spraw klientów z pewnością udałoby się załatwić telefonicznie. Ale nie można.
W koszalińskim zakładzie w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Energetyków tasiemcowe kolejki to niestety normalka. Część spraw klientów z pewnością udałoby się załatwić telefonicznie. Ale nie można. Fot. Radosław Brzostek
Udostępnij:
Drodzy Internauci, przynajmniej do końca grudnia nie macie co dzwonić do Biura Obsługi Klienta w koszalińskim zakładzie Energa Obrót. Dlaczego? Bo i tak się nie dodzwonicie.

To, że dodzwonienie się do BOK w Energa Obrót w Koszalinie graniczy z cudem, jest faktem. Doświadczył tego jeden z naszych Czytelników. Po jego telefonie do redakcji sprawdziliśmy, jak jest - miał rację.

- Proszę wybrać numer 0-94 348 37 37 i próbować skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, może będziecie mieli więcej szczęścia - denerwował się Czytelnik.

- Ja takiego szczęścia nie miałem. Próbowałem przez 50 minut i szlag mnie trafił. A chciałem załatwić sprawę przez telefon, żeby nie jechać specjalnie na Energetyków i nie czekać tam w kilometrowej kolejce. To granda, co wyprawiają w Enerdze i jak traktują klientów. Płacimy wysokie rachunki, a nie jesteśmy szanowani. Skoro kilka pań nie radzi sobie z obsługą ludzi, to może należałoby zatrudnić jeszcze dwie, które odbierałyby łaskawie telefony!

A co mówią na to w koszalińskim zakładzie energetycznym? Że na rozwiązanie problemu trzeba poczekać do końca grudnia, a nawet do stycznia!

- Znamy ten problem i bardzo przepraszamy wszystkich za niedogodności - mówi Jolanta Szewczyk, rzecznik firmy. - Tak się składa, że telefony odbierają te same panie, które obsługują klientów czekających w kolejce. Stanowisk jest kilka i gdy pracownice są zajęte, wówczas nie ma kto odebrać telefonu i faktycznie trzeba dłużej poczekać na połączenie, aż w końcu ktoś odbierze. Ale zapewniam, że trwają prace nad usprawnieniem usług. Na przełomie grudnia i stycznia ma powstać u nas centrum telefoniczne, gdzie będzie 7 - 8 osób, które będą zajmowały się wyłącznie odbieraniem telefonów od klientów i załatwianiem ich spraw. Jeszcze raz przepraszamy i prosimy klientów o cierpliwość.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 7

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

o
ob
To jest efekt monopolu!A poza tym kompletnie niezrozumiałe rachunki i przewalanie dziesiątek pism przy zakładaniu podłączenia,nabijanie kabzy setkom firm"elektryków z uprawnieniami" z których usług musisz skorzystać.Tak jakby chcieli maksymalnie do siebie zniechęcić .
l
lubieżnik
Fajna laska ta w środku!Ma ktoś może nr do niej???
A
AGA
W dniu 16.11.2009 o 11:17, Strongmen napisał:

Firma w której jest praktycznie totalny burdel .Proszę zobaczyć przy ul. Morskiej połowa ludzi nie ma co robić druga ,połowa ugania się za fuchamiwykonując projekty techniczne do umów przyłączeniowych (w godzinach pracy !) a klient na podłączenie do sieci czeka 1,5 roku.Czy szefowie w Gdańsku wiedzą że dzisiaj są cyfrowe centrale telefoniczne i nie trzeba otwierać specjalnych biur do obsługi klientawystarczy odpowiednio przekierować telefony.



Może totalny burdel jest na ul.Morskiej , ale obsługa klienta mieści się na ulicy Energetyków. Wiedzą o tym problemie nie od dzisiaj i dlatego stworzyli nowy dział telefoniczny do obsługi klienta. Teraz jest problem (jak w większości firm) , ale zaraz go nie będzie. I będą wszyscy zadowoleni
H
Hugo
to nie jest stan przejsciowy - taj jest od 4 lat !!!! conajmniej !!!! Nalezy zawiadomic UOKiK dostana kare - nie nalezy czekac na ich wyjasnienia i laske !
S
Strongmen
Firma w której jest praktycznie totalny burdel .Proszę zobaczyć przy ul. Morskiej połowa ludzi nie ma co robić druga ,połowa ugania się za fuchami
wykonując projekty techniczne do umów przyłączeniowych (w godzinach pracy !) a klient na podłączenie do sieci czeka 1,5 roku.
Czy szefowie w Gdańsku wiedzą że dzisiaj są cyfrowe centrale telefoniczne i nie trzeba otwierać specjalnych biur do obsługi klienta
wystarczy odpowiednio przekierować telefony.
s
ss
Monopolista zawsze bedzie traktował klienta jak scierwo, co to za firma gdzie kolejki jak za komuny i nic sie z tym nie robi !!! a dodzwonic się to cud!
G
Gość
Zgadza sie! Dodzwonić sie to zupełnie niemozliwe! Także nie ma szans aby ktos odebrał telefon w gazowni ( jakies 30 prób i dwie godziny dzwonienia) lub na pocztę głowna na Andersa!! Dzwoniłam z zagranicy aby zatrzymali mi przesyłke polecona bo nikomu innemu nie chcieli wydac. I przesyłke zwrócono a telefonu nie odebrano.

Po co na fakturach te instytucje podaja telefony?! I czy tak trudno jest choc na chwile podnieść słuchawke? Zawsze mozna w razie niewaznego problemu odłozyć. No ale te urzedniczki, które nie podnosza słuchawki słuzbowej czesto przez komórke rozmawiaja przy klientach!
Więcej informacji na stronie głównej Głos Koszaliński
Dodaj ogłoszenie