Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dodzwonienie się do Biura Obsługi Klienta w koszalińskim zakładzie Energa graniczy z cudem

Marzena Sutryk, [email protected]
W koszalińskim zakładzie w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Energetyków tasiemcowe kolejki to niestety normalka. Część spraw klientów z pewnością udałoby się załatwić telefonicznie. Ale nie można.
W koszalińskim zakładzie w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Energetyków tasiemcowe kolejki to niestety normalka. Część spraw klientów z pewnością udałoby się załatwić telefonicznie. Ale nie można. Fot. Radosław Brzostek
Drodzy Internauci, przynajmniej do końca grudnia nie macie co dzwonić do Biura Obsługi Klienta w koszalińskim zakładzie Energa Obrót. Dlaczego? Bo i tak się nie dodzwonicie.

To, że dodzwonienie się do BOK w Energa Obrót w Koszalinie graniczy z cudem, jest faktem. Doświadczył tego jeden z naszych Czytelników. Po jego telefonie do redakcji sprawdziliśmy, jak jest - miał rację.

- Proszę wybrać numer 0-94 348 37 37 i próbować skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, może będziecie mieli więcej szczęścia - denerwował się Czytelnik.

- Ja takiego szczęścia nie miałem. Próbowałem przez 50 minut i szlag mnie trafił. A chciałem załatwić sprawę przez telefon, żeby nie jechać specjalnie na Energetyków i nie czekać tam w kilometrowej kolejce. To granda, co wyprawiają w Enerdze i jak traktują klientów. Płacimy wysokie rachunki, a nie jesteśmy szanowani. Skoro kilka pań nie radzi sobie z obsługą ludzi, to może należałoby zatrudnić jeszcze dwie, które odbierałyby łaskawie telefony!

A co mówią na to w koszalińskim zakładzie energetycznym? Że na rozwiązanie problemu trzeba poczekać do końca grudnia, a nawet do stycznia!

- Znamy ten problem i bardzo przepraszamy wszystkich za niedogodności - mówi Jolanta Szewczyk, rzecznik firmy. - Tak się składa, że telefony odbierają te same panie, które obsługują klientów czekających w kolejce. Stanowisk jest kilka i gdy pracownice są zajęte, wówczas nie ma kto odebrać telefonu i faktycznie trzeba dłużej poczekać na połączenie, aż w końcu ktoś odbierze. Ale zapewniam, że trwają prace nad usprawnieniem usług. Na przełomie grudnia i stycznia ma powstać u nas centrum telefoniczne, gdzie będzie 7 - 8 osób, które będą zajmowały się wyłącznie odbieraniem telefonów od klientów i załatwianiem ich spraw. Jeszcze raz przepraszamy i prosimy klientów o cierpliwość.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!