- Zaczęli wiercić w ścianach bez posiadania planów budynku i nagle przebili pion gazu - mówi autor sygnału. - Pracownicy otworzyli piwnicę, w której jest główny zawór gazu i odłączyli wszystkim mieszkańcom gaz bez uprzedzenia. Nie powiadomili gazowni o tym incydencie i odjechali. Zadzwoniłem na pogotowie gazowe, Pan przy telefonie powiedział, że oni z tym nic nie zrobią i że trzeba powiadomić administrację - ZBM Koszalin.
Po paru minutach dodzwoniłem się do administracji i Pani, która odebrała, powiedziała, że oni na to nic nie poradzą, bo mają dużo zgłoszeń i małą ilość pracowników i że ekipa, która naprawi ten problem będzie najwcześniej w poniedziałek. Tu mieszka 18 rodzin, mamy zostać na weekend, na te kilka dni bez gazu? Dlaczego nikt się nie zajmie tym problemem? Tak powinna wyglądać pomoc? A gdyby doszło do tragedii?- mówił nasz Czytelnik.
W świąteczny piątek skontaktowaliśmy się z Moniką Tkaczyk, dyrektor ZBM. I tu należą się dla niej słowa uznania. Nie zignorowała sprawy. Od ręki skontaktowała się z serwisantem, który ma obowiązek pilnie przyjechać na miejsce awarii. - Nie zostawimy tych ludzi bez gazu - zapewniła nas. Kwadrans później dostaliśmy od Moniki Tkaczyk telefon, że na miejsce jedzie już serwisant, a mieszkańcy będą mieli znowu gaz na weekend.
__________________
Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Zrobiłeś zdjęcie lub nagrałeś film? Chcesz podzielić się czymś z innymi internautami? Napisz do nas na adres [email protected]. Teraz możesz także nas poinformować o wydarzeniu w błyskawiczny sposób za pomocą formularza! Kliknij i zobacz jak to zrobić.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?