Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Płatne orliki w Koszalinie? Nie zanosi się na to

Krzysztof Marczyk
Krzysztof Marczyk
Za boiska Orlik 2012 w większości odpowiada Zarząd Obiektów Sportowych
Za boiska Orlik 2012 w większości odpowiada Zarząd Obiektów Sportowych Dawid Jaśkiewicz
W celu poprawiania miejskiego budżetu, w Szczecinie pojawił się pomysł, by od przyszłego roku korzystanie z orlików było płatne. Projekt uchwały w tej sprawie powstać ma w 2023 roku, choć nie zanosi się na to, by zyskał poparcie wszystkich radnych. Czy znajdujący się w trudniej sytuacji finansowej Koszalin również rozważa podobny ruch?

- Będziemy szli w kierunku odpłatności dla osób chętnych. Oczywiście mowa o grupach zorganizowanych. Najczęstszy bowiem obrazek na orlikach, to grupy panów biegających za piłką. Tak że sądzę, że koszt 10-15 złotych "od głowy" za taki mecz, nie zrujnuje domowych budżetów. Szykowana jest w tej sprawie uchwała do podjęcia przez radę miasta - poinformował Piotr Krzystek, prezydent Szczecina.

Co na to koszalińskie władze? - Nie ma takiego tematu - ucina Przemysław Krzyżanowski, zastępca prezydenta miasta ds. polityki społecznej. - Mamy na orlikach grupy szkolne, są grupy zorganizowane, ale nie chcemy wprowadzać dodatkowej odpłatności dla środowisk, które z orlików korzystają - dodał wiceprezydent.

Za boiska Orlik 2012 w większości odpowiada Zarząd Obiektów Sportowych. W większości, bo niektóre - cztery - wybudowano przy szkołach i to dana placówka edukacyjna zarządza tą infrastrukturą sportową. ZOS ma pod opieką pięć orlików na terenie Koszalina: na osiedlach Jamno, Wenedów, Raduszce, Unii Europejskiej oraz przy ulicy Głowackiego.

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera