Przypominamy, że 94 311-80-54 to numer telefonu w Zarządzie Dróg Miejskich w Koszalinie, gdzie można zgłaszać przez całą dobę informacje na temat miejsc, które wymagają pilnej, awaryjnej naprawy fragmentu drogi czy chodnika. Zgłoszenia są nagrywane, a rano powstaje z nich lista napraw do usunięcia, która jest z kolei przekazywana firmie Colas - ta zajmuje się w tym roku łataniem dróg w mieście.
- Postanowiliśmy odpowiedzieć na zapotrzebowanie mieszkańców, którzy zgłaszają zauważone usterki w różnorodny sposób - mówi Andrzej Zubrzycki, dyrektor ZDM. - To też pomoc dla nas, bo nie zawsze nasze służby są w stanie trafić na wszystkie ubytki w asfalcie czy "rozjechany" przez auta chodnik. Z góry dziękujemy za wszystkie sygnały.
Ile ze zgłoszeń mieszkańców przełoży się na faktyczne naprawy, a w ilu
przypadkach zamiast napraw pojawią się znaki np. ograniczające dozwoloną prędkość - jak w przypadku trasy wyjazdowej od strony Gdańska? Zobaczymy.
Z pewnością będziemy wracać do tematu i sprawdzać rację bytu telefonu alarmowego w Zarządzie Dróg Miejskich.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?