ZMIANA CZASU 2020 NA LETNI: Kiedy przestawiamy zegarki w 2020 z czasu zimowego na letni. Koniec ze zmianą czasu 1.04.2020

red
ZMIANA CZASU Z ZIMOWEGO NA LETNI - KIEDY PRZESTAWIAMY ZEGARKI 2019
ZMIANA CZASU Z ZIMOWEGO NA LETNI - KIEDY PRZESTAWIAMY ZEGARKI 2019 archiwum
Zmiana czasu z letniego na zimowy. Kiedy przestawiamy zegarki z zimowego na letni w 2020. Sprawdź, kiedy należy przestawić zegarki z letniego na zimowy 2020. Zmiana czasu na letni 2020. Czy to koniec zmiany czasu i już nie będziemy musieli przestawiać zegarków? To bardzo możliwe, ze zmiana czasu z zimowego na letni zostanie zniesiona. Sprawdźcie kiedy trzeba zmienić czas z zimowego na letni 2020. Sprawdź datę kiedy przestawiamy zegarki z zimowego na letni 2020. Czy to koniec ze zmianą czasu?

ZMIANA CZASU Z ZIMOWEGO NA LETNI - KIEDY PRZESTAWIAMY ZEGARKI 2019

Czas zimowy na letni w Polsce jest zmieniany co roku od 1983 r. Czy w 2020 roku zapomnimy o okresowej zmianie czasu z letniego na zimowy oraz z zimowego na letni. Na razie, nie znane są jeszcze szczegóły na temat zniesienia zmian czasu. Wiadomo, że wkrótce KE przedstawić ma propozycję dyrektywy dotyczącej czasu letniego, która harmonizuje datę i czas jego wprowadzenia we wszystkich państwach członkowskich UE.

Zastanawiacie się, kiedy będzie zmiana czasu z zimowego na letni. Sprawdź datę kiedy należy przestawić zegarek oraz na którą godzinę. Zmiana czasu z zimowego na letni w 2020 r. przypada na noc z 29 na 30 marca 2019 O godz. 2:00 należy przestawić wskazówki zegara na 3:00.

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii jest odpowiedzialne za zniesienie zmian czasu w Polsce. Do resortu napływają opinie dotyczące zmian czasu – komentarze wyrażają zarówno osoby prywatne, jak i instytucje. Jak donosi Dziennik Gazeta Prawna, 28 marca zostanie zorganizowana konferencja podsumowująca konsultacje.

ZMIANA CZASU NA ZIMOWY 2019. KIEDY PRZESTAWIAMY ZEGARKI ?

Zmiana czasu obowiązuje dziś nie tylko Polaków, ale prawie wszystkich mieszkańcy Europy. W Azji zegarki przestawiają mieszkańcy Izraela, Syrii i Iranu, natomiast Japonia, Chiny i Indie odrzucają takie rozróżnienie. W Afryce czas zmieniają Marokańczycy i Libijczycy. Ameryka Południowa uznaje podział czasu na letni i zimowy jedynie w Brazylii, Chile, Urugwaju i Paragwaju.

KIEDY PRZESTAWIAMY ZEGARKI Z CZASU ZIMOWEGO NA LETNI

W Polsce zmiana czasu odbywa się stale od 1977 r. Regularne przestawianie zegarów wiąże się z licznymi niedogodnościami:

  • Pociągi jesienią muszą na godzinę stawać na najbliższej stacji i czekać. Wiosną z kolei są planowo spóźnione.
  • Transport lotniczy zmuszony jest przez zmianę czasu do zmiany planu lotów.
  • Sektor bankowości musi radzić sobie z zaburzonym przeliczaniem walut, kursów i księgowaniem przelewów.
  • Systemy informatyczne muszą się dostosować do nowej godziny, co generuje dodatkowe koszty.
  • Organizm ludzki musi dostosować się do innego trybu działania.

Czas przestawiamy dwa razy w roku:

  • Czas zimowy (obowiązuje od ostatniej niedzieli października),
  • Czas letni (obowiązuje od ostatniej niedzieli marca)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 196

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
MDZ
26 marca, 8:36, myslacy:

Jak czytam takiego bezmózgowca popierającego czas zimowy z tym HEHEHEHE , zero wyobraźni, ręce opadają, ważne jaki jest czas dobry dla ludzi. Po co nam czas zimowy. W lecie słońce wschodziłoby po 3 a zachodziłoby już przed 20 i to w czerwcu. W sierpniu mielibyśmy po 19 noc, mimo ze rano o 5 dzień. W czasie letnim w zimie przez 3 miesiące słońce wschodziło przed 9, widno zrobiłoby się trochę wcześniej ale za to zachodziłoby grubo po 16 (w czasie zimowy już po 15 zachodzi) wiec dzień po pracy byłby dużo dłuższy ale już od lutego mielibyśmy naprawdę długi dzień po południu . Nawet teraz pod koniec marca, dzięki zmianie czasu do 19 będzie dzień , a tak aż do końca kwietnia czekalibyśmy aby słońce zaszło o 19 wiec wciąż wcześnie robiło by się ciemno i mielibyśmy dużo krótszy dzień.

26 marca, 17:42, Komunista:

„myslacy” chyba nie myśli XD. Powinieneś wiedzieć że to czas zimowy jest czasem właściwym dla geograficznego położenia Polski. Gdy w Polsce nie było zmian czasu to w Polsce wtedy obowiązywał jedynie czas środkowoeuropejski(zwany też jako czas zimowy)

26 marca, 17:56, MDZ:

Zimowy to jest właściwy dla Niemiec, dla nas właściwy jest czas letni (sama tradycyjna nazwa tego czasu wyraźnie wskazuje nasze miejsce w Europie). Jeszcze tylko piątek i sobota, i W NIEDZIELĘ NAD RANEM POWRÓT DO CZASU NATURALNEGO.

26 marca, 23:09, MDZ:

Młodszy bracie!

Powinieneś wiedzieć że to czas zimowy jest czasem naturalnym i właściwym dla geograficznego położenia Polski.

27 marca, 7:38, CEST to nasz czas:

Mieszkam pomiędzy południkami 16 E a 17 E, zatem w strefie czasu środkowoeuropejskiego letniego, dla mnie to czas naturalny, a nie jakiś narzucony, okupacyjny i ch** wie, jak go nazwą. Już od 15 E zaczyna się II strefa czasowa na wschód od Greenwich (teoretycznie, ale nie w rzeczywistości- bo to tylko byłoby zamieszanie).

"Już od 15 E zaczyna się II strefa czasowa na wschód od Greenwich"?

HAHAHAHAHA! Ch**a to ma pan w głowie zamiast mózgu. XD

"(teoretycznie, ale nie w rzeczywistości- bo to tylko byłoby zamieszanie)"? Cokolwiek by znaczyło.

C
CEST to nasz czas
26 marca, 8:36, myslacy:

Jak czytam takiego bezmózgowca popierającego czas zimowy z tym HEHEHEHE , zero wyobraźni, ręce opadają, ważne jaki jest czas dobry dla ludzi. Po co nam czas zimowy. W lecie słońce wschodziłoby po 3 a zachodziłoby już przed 20 i to w czerwcu. W sierpniu mielibyśmy po 19 noc, mimo ze rano o 5 dzień. W czasie letnim w zimie przez 3 miesiące słońce wschodziło przed 9, widno zrobiłoby się trochę wcześniej ale za to zachodziłoby grubo po 16 (w czasie zimowy już po 15 zachodzi) wiec dzień po pracy byłby dużo dłuższy ale już od lutego mielibyśmy naprawdę długi dzień po południu . Nawet teraz pod koniec marca, dzięki zmianie czasu do 19 będzie dzień , a tak aż do końca kwietnia czekalibyśmy aby słońce zaszło o 19 wiec wciąż wcześnie robiło by się ciemno i mielibyśmy dużo krótszy dzień.

26 marca, 17:42, Komunista:

„myslacy” chyba nie myśli XD. Powinieneś wiedzieć że to czas zimowy jest czasem właściwym dla geograficznego położenia Polski. Gdy w Polsce nie było zmian czasu to w Polsce wtedy obowiązywał jedynie czas środkowoeuropejski(zwany też jako czas zimowy)

26 marca, 17:56, MDZ:

Zimowy to jest właściwy dla Niemiec, dla nas właściwy jest czas letni (sama tradycyjna nazwa tego czasu wyraźnie wskazuje nasze miejsce w Europie). Jeszcze tylko piątek i sobota, i W NIEDZIELĘ NAD RANEM POWRÓT DO CZASU NATURALNEGO.

26 marca, 23:09, MDZ:

Młodszy bracie!

Powinieneś wiedzieć że to czas zimowy jest czasem naturalnym i właściwym dla geograficznego położenia Polski.

Mieszkam pomiędzy południkami 16 E a 17 E, zatem w strefie czasu środkowoeuropejskiego letniego, dla mnie to czas naturalny, a nie jakiś narzucony, okupacyjny i ch** wie, jak go nazwą. Już od 15 E zaczyna się II strefa czasowa na wschód od Greenwich (teoretycznie, ale nie w rzeczywistości- bo to tylko byłoby zamieszanie).

M
MDZ
26 marca, 8:36, myslacy:

Jak czytam takiego bezmózgowca popierającego czas zimowy z tym HEHEHEHE , zero wyobraźni, ręce opadają, ważne jaki jest czas dobry dla ludzi. Po co nam czas zimowy. W lecie słońce wschodziłoby po 3 a zachodziłoby już przed 20 i to w czerwcu. W sierpniu mielibyśmy po 19 noc, mimo ze rano o 5 dzień. W czasie letnim w zimie przez 3 miesiące słońce wschodziło przed 9, widno zrobiłoby się trochę wcześniej ale za to zachodziłoby grubo po 16 (w czasie zimowy już po 15 zachodzi) wiec dzień po pracy byłby dużo dłuższy ale już od lutego mielibyśmy naprawdę długi dzień po południu . Nawet teraz pod koniec marca, dzięki zmianie czasu do 19 będzie dzień , a tak aż do końca kwietnia czekalibyśmy aby słońce zaszło o 19 wiec wciąż wcześnie robiło by się ciemno i mielibyśmy dużo krótszy dzień.

26 marca, 17:42, Komunista:

„myslacy” chyba nie myśli XD. Powinieneś wiedzieć że to czas zimowy jest czasem właściwym dla geograficznego położenia Polski. Gdy w Polsce nie było zmian czasu to w Polsce wtedy obowiązywał jedynie czas środkowoeuropejski(zwany też jako czas zimowy)

26 marca, 17:56, MDZ:

Zimowy to jest właściwy dla Niemiec, dla nas właściwy jest czas letni (sama tradycyjna nazwa tego czasu wyraźnie wskazuje nasze miejsce w Europie). Jeszcze tylko piątek i sobota, i W NIEDZIELĘ NAD RANEM POWRÓT DO CZASU NATURALNEGO.

Młodszy bracie!

Powinieneś wiedzieć że to czas zimowy jest czasem naturalnym i właściwym dla geograficznego położenia Polski.

M
MDZ
26 marca, 8:36, myslacy:

Jak czytam takiego bezmózgowca popierającego czas zimowy z tym HEHEHEHE , zero wyobraźni, ręce opadają, ważne jaki jest czas dobry dla ludzi. Po co nam czas zimowy. W lecie słońce wschodziłoby po 3 a zachodziłoby już przed 20 i to w czerwcu. W sierpniu mielibyśmy po 19 noc, mimo ze rano o 5 dzień. W czasie letnim w zimie przez 3 miesiące słońce wschodziło przed 9, widno zrobiłoby się trochę wcześniej ale za to zachodziłoby grubo po 16 (w czasie zimowy już po 15 zachodzi) wiec dzień po pracy byłby dużo dłuższy ale już od lutego mielibyśmy naprawdę długi dzień po południu . Nawet teraz pod koniec marca, dzięki zmianie czasu do 19 będzie dzień , a tak aż do końca kwietnia czekalibyśmy aby słońce zaszło o 19 wiec wciąż wcześnie robiło by się ciemno i mielibyśmy dużo krótszy dzień.

26 marca, 17:42, Komunista:

„myslacy” chyba nie myśli XD. Powinieneś wiedzieć że to czas zimowy jest czasem właściwym dla geograficznego położenia Polski. Gdy w Polsce nie było zmian czasu to w Polsce wtedy obowiązywał jedynie czas środkowoeuropejski(zwany też jako czas zimowy)

Zimowy to jest właściwy dla Niemiec, dla nas właściwy jest czas letni (sama tradycyjna nazwa tego czasu wyraźnie wskazuje nasze miejsce w Europie). Jeszcze tylko piątek i sobota, i W NIEDZIELĘ NAD RANEM POWRÓT DO CZASU NATURALNEGO.

K
Komunista
26 marca, 8:36, myslacy:

Jak czytam takiego bezmózgowca popierającego czas zimowy z tym HEHEHEHE , zero wyobraźni, ręce opadają, ważne jaki jest czas dobry dla ludzi. Po co nam czas zimowy. W lecie słońce wschodziłoby po 3 a zachodziłoby już przed 20 i to w czerwcu. W sierpniu mielibyśmy po 19 noc, mimo ze rano o 5 dzień. W czasie letnim w zimie przez 3 miesiące słońce wschodziło przed 9, widno zrobiłoby się trochę wcześniej ale za to zachodziłoby grubo po 16 (w czasie zimowy już po 15 zachodzi) wiec dzień po pracy byłby dużo dłuższy ale już od lutego mielibyśmy naprawdę długi dzień po południu . Nawet teraz pod koniec marca, dzięki zmianie czasu do 19 będzie dzień , a tak aż do końca kwietnia czekalibyśmy aby słońce zaszło o 19 wiec wciąż wcześnie robiło by się ciemno i mielibyśmy dużo krótszy dzień.

„myslacy” chyba nie myśli XD. Powinieneś wiedzieć że to czas zimowy jest czasem właściwym dla geograficznego położenia Polski. Gdy w Polsce nie było zmian czasu to w Polsce wtedy obowiązywał jedynie czas środkowoeuropejski(zwany też jako czas zimowy)

m
myslacy

Jak czytam takiego bezmózgowca popierającego czas zimowy z tym HEHEHEHE , zero wyobraźni, ręce opadają, ważne jaki jest czas dobry dla ludzi. Po co nam czas zimowy. W lecie słońce wschodziłoby po 3 a zachodziłoby już przed 20 i to w czerwcu. W sierpniu mielibyśmy po 19 noc, mimo ze rano o 5 dzień. W czasie letnim w zimie przez 3 miesiące słońce wschodziło przed 9, widno zrobiłoby się trochę wcześniej ale za to zachodziłoby grubo po 16 (w czasie zimowy już po 15 zachodzi) wiec dzień po pracy byłby dużo dłuższy ale już od lutego mielibyśmy naprawdę długi dzień po południu . Nawet teraz pod koniec marca, dzięki zmianie czasu do 19 będzie dzień , a tak aż do końca kwietnia czekalibyśmy aby słońce zaszło o 19 wiec wciąż wcześnie robiło by się ciemno i mielibyśmy dużo krótszy dzień.

M
MDZ
18 marca, 21:33, Marcin W:

do Gosia

Dokładnie od 1977 roku. Wcześniej obowiązywał przez cały rok czas standardowy (zwany zimowym). Zobaczymy jaki czas wybierze nasz rząd. Czas letni (wschodnioeuropejski, EET) albo czas zimowy (środkowoeuropejski, CET, prawidłowy dla naszego kraju, mieścimy się w granicach 7,5 °E - 22,5 °E , Południk 15 °E).

20 marca, 22:01, MDZ:

Wolę czas letni, który jest dla nas naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa.

21 marca, 2:55, MDZ:

Do "MDZ (bez mózgi)"

Czas zimowy jest naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa, zacofany w rozwoju.

21 marca, 7:35, 7 dni:

Widzę, że MDZ to jakiś schizofrenik, raz jest za polskim czasem naturalnym (CEST), a raz za niemieckim okupacyjnym CET...

A tak poza tym, jeszcze tylko 7 dni i kilkanaście godzin do powitania polskiego czasu naturalnego. Odliczanie trwa!

21 marca, 11:21, MDZ:

Do "7 dni"

Nie jestem schizofrenik, to tylko mój popi€^d0lony brat który wmówił se głupoty o tym że "ĆiMoFy To ŃjEmJeZgI DżAz OgÓbAzYjNy S dŻaZuF pIcMaLzGa J "gAjSeRa"". Czas zimowy jest Polskim czasem naturalnym, i taki czas Popieram!

21 marca, 16:04, Śmieszek:

Potwierdzam! Rodzeństwo MDZ'a jest popi€#"0lone!

22 marca, 6:38, CEST to nasz czas:

To jak MDZ I Pusty zapatruje się na tak wysokie poparcie dla czasu letniego wprowadzonego na stałe (ok. 80% głosujących)?

Bo wg. mnie to jest nasz czas naturalny- wniosek prosty.

22 marca, 12:42, Komunista:

Pusty to ty jesteś "CEST to nasz czas". MDZ popiera czas naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski! a nie jakiś czas letni. Ja też popieram czas zimowy!

22 marca, 20:41, Śmieszek:

Ale to czas letni jest właściwy dla naszego miejsca w Europie i dlatego ten popieram, jak zdecydowana większość myślących.

23 marca, 0:54, Śmieszek(Iteligentny):

Do "Śmieszek"

"Myślących"? HAHAHAHAHAHA! XD

Przecież wy w ogóle nie macie mózgów! HAHAHAHA! JA i MDZ i Komunista myślimy a nie ta "Większość", bo wy(MDZ II-XI, CEST to nasz czas, Nauczyciel z geografii, Astronom i obiektywny) macie jedynki z geografii z powodu braku wiedzy o strefach czasowych! Czas zimowy to Czas właściwy dla naszego miejsca w Europie! I taki czas popieram!

23 marca, 9:17, do rozważenia:

Chciałbym też dodać, że pomysłem godnym rozważenia byłby tzw. czas dekretowy (letni plus godzina, czyli UTC plus 3 ) wprowadzony na stałe.

Wtedy nie byłoby problemu z szybko zapadającym zmrokiem nawet w grudniu!

23 marca, 12:57, Komunista:

UTC plus 3 To czas Moskiewski który odpowiada południk 45°E różnica czasu południka 45°E(UTC 3) a zgodnego z geograficznym położeniem Polski to 2 godziny

Czas południka 15°E jest naturalny dla Polski i odpowiada geograficznemu położeniu Polski.

Zachodni kraniec strefy UTC 3 idealnie przecina Moskwę.

24 marca, 11:19, do rozważenia:

Faktycznie UTC plus 3 nie jest dla nas naturalny, chociaż warty uwagi i należałoby go rozważyć, mimo tego ,że naturalny dla nas jest UTC plus 2.

24 marca, 14:37, MDZ:

Do "do rozważenia"

Mały błąd! naturalny dla nas jest UTC plus 1 A nie 2.

24 marca, 20:51, Odliczanie trwa! 4 dni!:

Jeszcze tylko 4 dni i PRAWIDŁOWO USTAWIMY ZEGARY!

Dobry żart napisałeś XD HAHAHAHAHA! XD

Dobre! Za 4 dni PRAWIDŁOWO HEHEHE! XD Idealnie nadajesz się na Kabarety HAHAHA! XD Przecież prawie każdy wie że zegary są PRAWIDŁOWO ustawione od końca października bo czas zimowy odpowiada geograficznemu położeniu Polski. hehehe XD

M
MDZ
24 marca, 20:48, Marcin W.:

Po komentarzach widać, że są nawet osoby którzy chcą czas UTC 3, czyli typowy moskiewski (Południk 45 °E) w Polsce, bo letni, czyli wschodnioeuropejski im nie wystarcza. To gratuluję wschodów słońca o godzinie 10 rano. w Polsce w grudniu i w styczniu.

Czas moskiewski nie byłby taki zły! Warto rozważyć ...

O
Odliczanie trwa! 4 dni!
18 marca, 21:33, Marcin W:

do Gosia

Dokładnie od 1977 roku. Wcześniej obowiązywał przez cały rok czas standardowy (zwany zimowym). Zobaczymy jaki czas wybierze nasz rząd. Czas letni (wschodnioeuropejski, EET) albo czas zimowy (środkowoeuropejski, CET, prawidłowy dla naszego kraju, mieścimy się w granicach 7,5 °E - 22,5 °E , Południk 15 °E).

20 marca, 22:01, MDZ:

Wolę czas letni, który jest dla nas naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa.

21 marca, 2:55, MDZ:

Do "MDZ (bez mózgi)"

Czas zimowy jest naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa, zacofany w rozwoju.

21 marca, 7:35, 7 dni:

Widzę, że MDZ to jakiś schizofrenik, raz jest za polskim czasem naturalnym (CEST), a raz za niemieckim okupacyjnym CET...

A tak poza tym, jeszcze tylko 7 dni i kilkanaście godzin do powitania polskiego czasu naturalnego. Odliczanie trwa!

21 marca, 11:21, MDZ:

Do "7 dni"

Nie jestem schizofrenik, to tylko mój popi€^d0lony brat który wmówił se głupoty o tym że "ĆiMoFy To ŃjEmJeZgI DżAz OgÓbAzYjNy S dŻaZuF pIcMaLzGa J "gAjSeRa"". Czas zimowy jest Polskim czasem naturalnym, i taki czas Popieram!

21 marca, 16:04, Śmieszek:

Potwierdzam! Rodzeństwo MDZ'a jest popi€#"0lone!

22 marca, 6:38, CEST to nasz czas:

To jak MDZ I Pusty zapatruje się na tak wysokie poparcie dla czasu letniego wprowadzonego na stałe (ok. 80% głosujących)?

Bo wg. mnie to jest nasz czas naturalny- wniosek prosty.

22 marca, 12:42, Komunista:

Pusty to ty jesteś "CEST to nasz czas". MDZ popiera czas naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski! a nie jakiś czas letni. Ja też popieram czas zimowy!

22 marca, 20:41, Śmieszek:

Ale to czas letni jest właściwy dla naszego miejsca w Europie i dlatego ten popieram, jak zdecydowana większość myślących.

23 marca, 0:54, Śmieszek(Iteligentny):

Do "Śmieszek"

"Myślących"? HAHAHAHAHAHA! XD

Przecież wy w ogóle nie macie mózgów! HAHAHAHA! JA i MDZ i Komunista myślimy a nie ta "Większość", bo wy(MDZ II-XI, CEST to nasz czas, Nauczyciel z geografii, Astronom i obiektywny) macie jedynki z geografii z powodu braku wiedzy o strefach czasowych! Czas zimowy to Czas właściwy dla naszego miejsca w Europie! I taki czas popieram!

23 marca, 9:17, do rozważenia:

Chciałbym też dodać, że pomysłem godnym rozważenia byłby tzw. czas dekretowy (letni plus godzina, czyli UTC plus 3 ) wprowadzony na stałe.

Wtedy nie byłoby problemu z szybko zapadającym zmrokiem nawet w grudniu!

23 marca, 12:57, Komunista:

UTC plus 3 To czas Moskiewski który odpowiada południk 45°E różnica czasu południka 45°E(UTC 3) a zgodnego z geograficznym położeniem Polski to 2 godziny

Czas południka 15°E jest naturalny dla Polski i odpowiada geograficznemu położeniu Polski.

Zachodni kraniec strefy UTC 3 idealnie przecina Moskwę.

24 marca, 11:19, do rozważenia:

Faktycznie UTC plus 3 nie jest dla nas naturalny, chociaż warty uwagi i należałoby go rozważyć, mimo tego ,że naturalny dla nas jest UTC plus 2.

24 marca, 14:37, MDZ:

Do "do rozważenia"

Mały błąd! naturalny dla nas jest UTC plus 1 A nie 2.

Jeszcze tylko 4 dni i PRAWIDŁOWO USTAWIMY ZEGARY!

M
Marcin W.

Po komentarzach widać, że są nawet osoby którzy chcą czas UTC 3, czyli typowy moskiewski (Południk 45 °E) w Polsce, bo letni, czyli wschodnioeuropejski im nie wystarcza. To gratuluję wschodów słońca o godzinie 10 rano. w Polsce w grudniu i w styczniu.

M
MDZ
18 marca, 21:33, Marcin W:

do Gosia

Dokładnie od 1977 roku. Wcześniej obowiązywał przez cały rok czas standardowy (zwany zimowym). Zobaczymy jaki czas wybierze nasz rząd. Czas letni (wschodnioeuropejski, EET) albo czas zimowy (środkowoeuropejski, CET, prawidłowy dla naszego kraju, mieścimy się w granicach 7,5 °E - 22,5 °E , Południk 15 °E).

20 marca, 22:01, MDZ:

Wolę czas letni, który jest dla nas naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa.

21 marca, 2:55, MDZ:

Do "MDZ (bez mózgi)"

Czas zimowy jest naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa, zacofany w rozwoju.

21 marca, 7:35, 7 dni:

Widzę, że MDZ to jakiś schizofrenik, raz jest za polskim czasem naturalnym (CEST), a raz za niemieckim okupacyjnym CET...

A tak poza tym, jeszcze tylko 7 dni i kilkanaście godzin do powitania polskiego czasu naturalnego. Odliczanie trwa!

21 marca, 11:21, MDZ:

Do "7 dni"

Nie jestem schizofrenik, to tylko mój popi€^d0lony brat który wmówił se głupoty o tym że "ĆiMoFy To ŃjEmJeZgI DżAz OgÓbAzYjNy S dŻaZuF pIcMaLzGa J "gAjSeRa"". Czas zimowy jest Polskim czasem naturalnym, i taki czas Popieram!

21 marca, 16:04, Śmieszek:

Potwierdzam! Rodzeństwo MDZ'a jest popi€#"0lone!

22 marca, 6:38, CEST to nasz czas:

To jak MDZ I Pusty zapatruje się na tak wysokie poparcie dla czasu letniego wprowadzonego na stałe (ok. 80% głosujących)?

Bo wg. mnie to jest nasz czas naturalny- wniosek prosty.

22 marca, 12:42, Komunista:

Pusty to ty jesteś "CEST to nasz czas". MDZ popiera czas naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski! a nie jakiś czas letni. Ja też popieram czas zimowy!

22 marca, 20:41, Śmieszek:

Ale to czas letni jest właściwy dla naszego miejsca w Europie i dlatego ten popieram, jak zdecydowana większość myślących.

23 marca, 0:54, Śmieszek(Iteligentny):

Do "Śmieszek"

"Myślących"? HAHAHAHAHAHA! XD

Przecież wy w ogóle nie macie mózgów! HAHAHAHA! JA i MDZ i Komunista myślimy a nie ta "Większość", bo wy(MDZ II-XI, CEST to nasz czas, Nauczyciel z geografii, Astronom i obiektywny) macie jedynki z geografii z powodu braku wiedzy o strefach czasowych! Czas zimowy to Czas właściwy dla naszego miejsca w Europie! I taki czas popieram!

23 marca, 9:17, do rozważenia:

Chciałbym też dodać, że pomysłem godnym rozważenia byłby tzw. czas dekretowy (letni plus godzina, czyli UTC plus 3 ) wprowadzony na stałe.

Wtedy nie byłoby problemu z szybko zapadającym zmrokiem nawet w grudniu!

23 marca, 12:57, Komunista:

UTC plus 3 To czas Moskiewski który odpowiada południk 45°E różnica czasu południka 45°E(UTC 3) a zgodnego z geograficznym położeniem Polski to 2 godziny

Czas południka 15°E jest naturalny dla Polski i odpowiada geograficznemu położeniu Polski.

Zachodni kraniec strefy UTC 3 idealnie przecina Moskwę.

24 marca, 11:19, do rozważenia:

Faktycznie UTC plus 3 nie jest dla nas naturalny, chociaż warty uwagi i należałoby go rozważyć, mimo tego ,że naturalny dla nas jest UTC plus 2.

Do "do rozważenia"

Mały błąd! naturalny dla nas jest UTC plus 1 A nie 2.

d
do rozważenia
18 marca, 21:33, Marcin W:

do Gosia

Dokładnie od 1977 roku. Wcześniej obowiązywał przez cały rok czas standardowy (zwany zimowym). Zobaczymy jaki czas wybierze nasz rząd. Czas letni (wschodnioeuropejski, EET) albo czas zimowy (środkowoeuropejski, CET, prawidłowy dla naszego kraju, mieścimy się w granicach 7,5 °E - 22,5 °E , Południk 15 °E).

20 marca, 22:01, MDZ:

Wolę czas letni, który jest dla nas naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa.

21 marca, 2:55, MDZ:

Do "MDZ (bez mózgi)"

Czas zimowy jest naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa, zacofany w rozwoju.

21 marca, 7:35, 7 dni:

Widzę, że MDZ to jakiś schizofrenik, raz jest za polskim czasem naturalnym (CEST), a raz za niemieckim okupacyjnym CET...

A tak poza tym, jeszcze tylko 7 dni i kilkanaście godzin do powitania polskiego czasu naturalnego. Odliczanie trwa!

21 marca, 11:21, MDZ:

Do "7 dni"

Nie jestem schizofrenik, to tylko mój popi€^d0lony brat który wmówił se głupoty o tym że "ĆiMoFy To ŃjEmJeZgI DżAz OgÓbAzYjNy S dŻaZuF pIcMaLzGa J "gAjSeRa"". Czas zimowy jest Polskim czasem naturalnym, i taki czas Popieram!

21 marca, 16:04, Śmieszek:

Potwierdzam! Rodzeństwo MDZ'a jest popi€#"0lone!

22 marca, 6:38, CEST to nasz czas:

To jak MDZ I Pusty zapatruje się na tak wysokie poparcie dla czasu letniego wprowadzonego na stałe (ok. 80% głosujących)?

Bo wg. mnie to jest nasz czas naturalny- wniosek prosty.

22 marca, 12:42, Komunista:

Pusty to ty jesteś "CEST to nasz czas". MDZ popiera czas naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski! a nie jakiś czas letni. Ja też popieram czas zimowy!

22 marca, 20:41, Śmieszek:

Ale to czas letni jest właściwy dla naszego miejsca w Europie i dlatego ten popieram, jak zdecydowana większość myślących.

23 marca, 0:54, Śmieszek(Iteligentny):

Do "Śmieszek"

"Myślących"? HAHAHAHAHAHA! XD

Przecież wy w ogóle nie macie mózgów! HAHAHAHA! JA i MDZ i Komunista myślimy a nie ta "Większość", bo wy(MDZ II-XI, CEST to nasz czas, Nauczyciel z geografii, Astronom i obiektywny) macie jedynki z geografii z powodu braku wiedzy o strefach czasowych! Czas zimowy to Czas właściwy dla naszego miejsca w Europie! I taki czas popieram!

23 marca, 9:17, do rozważenia:

Chciałbym też dodać, że pomysłem godnym rozważenia byłby tzw. czas dekretowy (letni plus godzina, czyli UTC plus 3 ) wprowadzony na stałe.

Wtedy nie byłoby problemu z szybko zapadającym zmrokiem nawet w grudniu!

23 marca, 12:57, Komunista:

UTC plus 3 To czas Moskiewski który odpowiada południk 45°E różnica czasu południka 45°E(UTC 3) a zgodnego z geograficznym położeniem Polski to 2 godziny

Czas południka 15°E jest naturalny dla Polski i odpowiada geograficznemu położeniu Polski.

Zachodni kraniec strefy UTC 3 idealnie przecina Moskwę.

Faktycznie UTC plus 3 nie jest dla nas naturalny, chociaż warty uwagi i należałoby go rozważyć, mimo tego ,że naturalny dla nas jest UTC plus 2.

K
Komunista
18 marca, 21:33, Marcin W:

do Gosia

Dokładnie od 1977 roku. Wcześniej obowiązywał przez cały rok czas standardowy (zwany zimowym). Zobaczymy jaki czas wybierze nasz rząd. Czas letni (wschodnioeuropejski, EET) albo czas zimowy (środkowoeuropejski, CET, prawidłowy dla naszego kraju, mieścimy się w granicach 7,5 °E - 22,5 °E , Południk 15 °E).

20 marca, 22:01, MDZ:

Wolę czas letni, który jest dla nas naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa.

21 marca, 2:55, MDZ:

Do "MDZ (bez mózgi)"

Czas zimowy jest naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa, zacofany w rozwoju.

21 marca, 7:35, 7 dni:

Widzę, że MDZ to jakiś schizofrenik, raz jest za polskim czasem naturalnym (CEST), a raz za niemieckim okupacyjnym CET...

A tak poza tym, jeszcze tylko 7 dni i kilkanaście godzin do powitania polskiego czasu naturalnego. Odliczanie trwa!

21 marca, 11:21, MDZ:

Do "7 dni"

Nie jestem schizofrenik, to tylko mój popi€^d0lony brat który wmówił se głupoty o tym że "ĆiMoFy To ŃjEmJeZgI DżAz OgÓbAzYjNy S dŻaZuF pIcMaLzGa J "gAjSeRa"". Czas zimowy jest Polskim czasem naturalnym, i taki czas Popieram!

21 marca, 16:04, Śmieszek:

Potwierdzam! Rodzeństwo MDZ'a jest popi€#"0lone!

22 marca, 6:38, CEST to nasz czas:

To jak MDZ I Pusty zapatruje się na tak wysokie poparcie dla czasu letniego wprowadzonego na stałe (ok. 80% głosujących)?

Bo wg. mnie to jest nasz czas naturalny- wniosek prosty.

22 marca, 12:42, Komunista:

Pusty to ty jesteś "CEST to nasz czas". MDZ popiera czas naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski! a nie jakiś czas letni. Ja też popieram czas zimowy!

22 marca, 20:41, Śmieszek:

Ale to czas letni jest właściwy dla naszego miejsca w Europie i dlatego ten popieram, jak zdecydowana większość myślących.

23 marca, 0:54, Śmieszek(Iteligentny):

Do "Śmieszek"

"Myślących"? HAHAHAHAHAHA! XD

Przecież wy w ogóle nie macie mózgów! HAHAHAHA! JA i MDZ i Komunista myślimy a nie ta "Większość", bo wy(MDZ II-XI, CEST to nasz czas, Nauczyciel z geografii, Astronom i obiektywny) macie jedynki z geografii z powodu braku wiedzy o strefach czasowych! Czas zimowy to Czas właściwy dla naszego miejsca w Europie! I taki czas popieram!

23 marca, 9:17, do rozważenia:

Chciałbym też dodać, że pomysłem godnym rozważenia byłby tzw. czas dekretowy (letni plus godzina, czyli UTC plus 3 ) wprowadzony na stałe.

Wtedy nie byłoby problemu z szybko zapadającym zmrokiem nawet w grudniu!

UTC plus 3 To czas Moskiewski który odpowiada południk 45°E różnica czasu południka 45°E(UTC 3) a zgodnego z geograficznym położeniem Polski to 2 godziny

Czas południka 15°E jest naturalny dla Polski i odpowiada geograficznemu położeniu Polski.

Zachodni kraniec strefy UTC 3 idealnie przecina Moskwę.

d
do rozważenia
18 marca, 21:33, Marcin W:

do Gosia

Dokładnie od 1977 roku. Wcześniej obowiązywał przez cały rok czas standardowy (zwany zimowym). Zobaczymy jaki czas wybierze nasz rząd. Czas letni (wschodnioeuropejski, EET) albo czas zimowy (środkowoeuropejski, CET, prawidłowy dla naszego kraju, mieścimy się w granicach 7,5 °E - 22,5 °E , Południk 15 °E).

20 marca, 22:01, MDZ:

Wolę czas letni, który jest dla nas naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa.

21 marca, 2:55, MDZ:

Do "MDZ (bez mózgi)"

Czas zimowy jest naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa, zacofany w rozwoju.

21 marca, 7:35, 7 dni:

Widzę, że MDZ to jakiś schizofrenik, raz jest za polskim czasem naturalnym (CEST), a raz za niemieckim okupacyjnym CET...

A tak poza tym, jeszcze tylko 7 dni i kilkanaście godzin do powitania polskiego czasu naturalnego. Odliczanie trwa!

21 marca, 11:21, MDZ:

Do "7 dni"

Nie jestem schizofrenik, to tylko mój popi€^d0lony brat który wmówił se głupoty o tym że "ĆiMoFy To ŃjEmJeZgI DżAz OgÓbAzYjNy S dŻaZuF pIcMaLzGa J "gAjSeRa"". Czas zimowy jest Polskim czasem naturalnym, i taki czas Popieram!

21 marca, 16:04, Śmieszek:

Potwierdzam! Rodzeństwo MDZ'a jest popi€#"0lone!

22 marca, 6:38, CEST to nasz czas:

To jak MDZ I Pusty zapatruje się na tak wysokie poparcie dla czasu letniego wprowadzonego na stałe (ok. 80% głosujących)?

Bo wg. mnie to jest nasz czas naturalny- wniosek prosty.

22 marca, 12:42, Komunista:

Pusty to ty jesteś "CEST to nasz czas". MDZ popiera czas naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski! a nie jakiś czas letni. Ja też popieram czas zimowy!

22 marca, 20:41, Śmieszek:

Ale to czas letni jest właściwy dla naszego miejsca w Europie i dlatego ten popieram, jak zdecydowana większość myślących.

23 marca, 0:54, Śmieszek(Iteligentny):

Do "Śmieszek"

"Myślących"? HAHAHAHAHAHA! XD

Przecież wy w ogóle nie macie mózgów! HAHAHAHA! JA i MDZ i Komunista myślimy a nie ta "Większość", bo wy(MDZ II-XI, CEST to nasz czas, Nauczyciel z geografii, Astronom i obiektywny) macie jedynki z geografii z powodu braku wiedzy o strefach czasowych! Czas zimowy to Czas właściwy dla naszego miejsca w Europie! I taki czas popieram!

Chciałbym też dodać, że pomysłem godnym rozważenia byłby tzw. czas dekretowy (letni plus godzina, czyli UTC plus 3 ) wprowadzony na stałe.

Wtedy nie byłoby problemu z szybko zapadającym zmrokiem nawet w grudniu!

M
MDZ
18 marca, 21:33, Marcin W:

do Gosia

Dokładnie od 1977 roku. Wcześniej obowiązywał przez cały rok czas standardowy (zwany zimowym). Zobaczymy jaki czas wybierze nasz rząd. Czas letni (wschodnioeuropejski, EET) albo czas zimowy (środkowoeuropejski, CET, prawidłowy dla naszego kraju, mieścimy się w granicach 7,5 °E - 22,5 °E , Południk 15 °E).

20 marca, 22:01, MDZ:

Wolę czas letni, który jest dla nas naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa.

21 marca, 2:55, MDZ:

Do "MDZ (bez mózgi)"

Czas zimowy jest naturalny i lepiej dostosowany do rytmu życia społeczeństwa, zacofany w rozwoju.

21 marca, 7:35, 7 dni:

Widzę, że MDZ to jakiś schizofrenik, raz jest za polskim czasem naturalnym (CEST), a raz za niemieckim okupacyjnym CET...

A tak poza tym, jeszcze tylko 7 dni i kilkanaście godzin do powitania polskiego czasu naturalnego. Odliczanie trwa!

21 marca, 11:21, MDZ:

Do "7 dni"

Nie jestem schizofrenik, to tylko mój popi€^d0lony brat który wmówił se głupoty o tym że "ĆiMoFy To ŃjEmJeZgI DżAz OgÓbAzYjNy S dŻaZuF pIcMaLzGa J "gAjSeRa"". Czas zimowy jest Polskim czasem naturalnym, i taki czas Popieram!

21 marca, 16:04, Śmieszek:

Potwierdzam! Rodzeństwo MDZ'a jest popi€#"0lone!

22 marca, 6:38, CEST to nasz czas:

To jak MDZ I Pusty zapatruje się na tak wysokie poparcie dla czasu letniego wprowadzonego na stałe (ok. 80% głosujących)?

Bo wg. mnie to jest nasz czas naturalny- wniosek prosty.

22 marca, 12:42, Komunista:

Pusty to ty jesteś "CEST to nasz czas". MDZ popiera czas naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski! a nie jakiś czas letni. Ja też popieram czas zimowy!

22 marca, 20:41, Śmieszek:

Ale to czas letni jest właściwy dla naszego miejsca w Europie i dlatego ten popieram, jak zdecydowana większość myślących.

23 marca, 0:54, Śmieszek(Iteligentny):

Do "Śmieszek"

"Myślących"? HAHAHAHAHAHA! XD

Przecież wy w ogóle nie macie mózgów! HAHAHAHA! JA i MDZ i Komunista myślimy a nie ta "Większość", bo wy(MDZ II-XI, CEST to nasz czas, Nauczyciel z geografii, Astronom i obiektywny) macie jedynki z geografii z powodu braku wiedzy o strefach czasowych! Czas zimowy to Czas właściwy dla naszego miejsca w Europie! I taki czas popieram!

bełkot pustaka...

Wróć na gk24.pl Głos Koszaliński
Dodaj ogłoszenie