Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Maria Michalik: Najważniejsze to wiedzieć co się sprzedaje

Redakcja
Maria Michalik
Maria Michalik
ROZMOWA z Maria Michalik, właścicielką hurtowni "Plastic-Pak", kandydatką do tytułu Kobieta Przedsiębiorcza 2011


- Własną działalność założyła Pani po 60. To niespotykane w biznesie...

- Nie miałam wyboru (śmiech). Gdy firma, w której wcześniej pracowałam, postanowiła zrezygnować z części asortymentu, stali klienci oraz dostawcy zmusili mnie do założenia działalności. I powiem szczerze, że nie żałuję.

- Do udziału w plebiscycie zgłosili Panią klienci. Co trzeba zrobić by zasłużyć sobie na ich wierność i sympatie?

- Trzeba sprzedawać dobry, sprawdzony towar i umieć klienta do niego przekonać. Wtedy nie będzie szukał u konkurencji.


- Brzmi prosto...

- Moja zasada jest prosta: sprzedaję tylko to co znam. We własnym domu testuje każdy z nowych towarów, umiem wyjaśnić, który środek jak stosować. Moi stali klienci dobrze wiedzą, że jeśli coś polecam to dlatego, że jest warte polecenia. Gdy robię zakupy w sklepie, szczególnie jednym z tych dużych, to zawsze dziwi mnie to, że sprzedawca nie potrafi mi nic doradzić, opowiedzieć o produkcie, który może kupię. A to przecież najważniejsze!

- I ta wiedza wystarczy by odnieść sukces w sprzedaży?

- Pomaga też podejście do ludzi, pogoda ducha, uśmiech. A tego mi nie brakuje.

Lokalny portal przedsiębiorców
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty