Nowy program assistance dla aut z grupy Fiata

Wojciech Frelichowski
Assistance CiaoFiat jest uruchamiany wraz z zakupem nowego auta z grupy Fiata
Assistance CiaoFiat jest uruchamiany wraz z zakupem nowego auta z grupy Fiata Fot. Kamil Nagórek
Udostępnij:
Kierowcy, którzy zakupią nowe samochody marek Fiat, Fiat Professional (auta dostawcze), Lancia, Alfa Romeo lub Abarth, otrzymają pakiet nowego assistance o nazwie CiaoFiat, który jest dostępny w całej Europie.

Pakiet assistance to program opracowany wspólnie przez Fiat Auto Poland i Europ Assistance Polska. W ramach pakietu ubezpieczeni otrzymują bezpłatną pomoc w razie wypadku bądź awarii na drogach krajowych i zagranicznych. Spośród wielu usług kierowcy mogą liczyć na pomoc techniczną i usprawnienie pojazdu na drodze, holowanie pojazdu lub organizację samochodu zastępczego.

- Nowy program assistance został uruchomiony, aby zapewnić klientom Fiat Auto Poland usługi assistance na skalę międzynarodową, ujednolicony z usługami oferowanymi na innych rynkach europejskich - mówi Bogusław Cieślar, rzecznik prasowy Fiat Auto Poland. - Rozszerzyliśmy zakres usług assistance, aby nasi klienci mieli do dyspozycji więcej usług związanych z pomocą drogową i zapewnieniem mobilności oraz bezpieczeństwa podczas podróży.

Pierwszą zmianą wprowadzoną do programu jest pomoc drogowa dla klientów w przypadku przebicia opony, zgubienia kluczyków, zamknięcia kluczyków wewnątrz pojazdu, braku paliwa, zatankowania nieprawidłowego paliwa oraz rozładowania akumulatora.
- Udostępniamy również klientom dodatkowe usługi assistance w przypadku wypadku drogowego. Zupełną nowością jest możliwość skorzystania z samochodu zastępczego i pomocy medycznej. Usługę samochodu zastępczego oferujemy klientom, którzy skorzystali z usługi holowania, jak również sami oddali swój pojazd do naprawy w autoryzowanej stacji obsługi Fiat w określonych warunkach. Nowy pakiet assistance rozszerzyliśmy również o możliwość skorzystania z dodatkowego transportu taksówką - mówi Bogusław Cieślar.

Ponadto, we wspomnianych sytuacjach pokryte zostaną koszty dodatkowego transportu lub zorganizowane zostanie zakwaterowanie, czy transport do miejsca zamieszkania lub docelowego miejsca podróży. Kierowcy wspomnianych marek mogą liczyć także na zaliczkę na pokrycie kosztów naprawy, a także na pomoc medyczną, która obejmuje nie tylko samego ubezpieczonego, ale również jego towarzyszy podróży.

- Klienci Fiat Auto Poland otrzymają od Europ Assistance Polska kompleksową pomoc w trudnych sytuacjach drogowych na terenie całej Unii Europejskie oraz w krajach spoza Europy. Ponadto, pakiet obejmuje nie tylko kierowcę, ale również osoby z nim podróżujące, co daje duże poczucie bezpieczeństwa i pewność, że żadna sytuacja drogowa nie przeszkodzi klientom w dotarciu do celu podróży - mówi Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy Europ Assistance Polska.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Głos Koszaliński
Dodaj ogłoszenie