Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Park Wodny w Koszalinie. W stroju kąpielowym w kolejce? To poniżające - mówi Internauta

Joanna Boroń
Joanna Boroń
Nasz internauta, wieloletni klient koszalińskiego Parku Wodnego, nie kryje oburzenia.
Nasz internauta, wieloletni klient koszalińskiego Parku Wodnego, nie kryje oburzenia. Radosław Brzostek/Internauta
Klienci koszalińskiego Parku Wodnego korzystający z karnetów, aby przedłużyć swój pobyt na basenie muszą stać w długiej kolejce w strojach kąpielowych. Nasz internauta, wieloletni klient koszalińskiego Parku Wodnego, nie kryje oburzenia. Aquapark winę zrzuca na firmę, która obsługuje karnety.

- Właśnie wróciłem z koszalińskiego aquaparku, którego jestem klientem od 7 lat. To, co zobaczyłem tam, zanim wszedłem do strefy basenów wprowadziło mnie w osłupienie. Ponieważ pogoda jest, jaka jest to wiadomo wszystkim od dawna, że w aquaparku będzie tłok i tak było dzisiaj, przed godz.19, ale stojący przede mną w kolejce półnagi mężczyzna, a przed nim kobieta z mężczyzną w kąpielówkach mnie zaszokowali — opisuje nasz czytelnik Mirosław.

- Co oni robili w kolejce? Z tego co się orientuję to byli klienci z kartami MULTI SPORT i zawsze są oni obsługiwani poza kolejką od strony wejścia na basen. Dzisiaj ludzie z obsługi odsyłali tych klientów na koniec kolejki, która była bardzo długa. Uważam to za upokarzające nakazać komuś w stroju kąpielowym stać w tak długiej kolejce!

Jak zauważa internauta jest okres "żniw" dla aquaparku, ale nie można zapominać o tym, by klientów traktować z należnym im szacunkiem.

O wyjaśnienia poprosiliśmy zarządcę koszalińskiego aquparku.

- Posiadacze karty MULTI SPORT w swoim pakiecie wykupionym w Benefit Systems mają możliwość korzystania z 45 minut pobytu w strefie saun. Faktem jest, że klienci nawet wielokrotnie przedłużają pobyt o kolejne 45 minut, i najczęściej te przedłużenia miały miejsce, tak jak opisuje to zgłaszająca sytuację osoba, poza kolejnością od strony wejścia na basen — wyjaśnia Jacek Sinkiewicz, kierownik aquparku.

- Takiego systemu obsługi nie obejmuje nasza umowa z Benefit Systems, niemniej chcemy ułatwiać zakup kolejnych wejść naszym klientom i przez większą część roku stosujemy taki system obsługi dla posiadaczy kart. W sezonie letnim nie praktykujemy takich rozwiązań z powodu dużego natężenia ruchu, o czym klienci byli i są na bieżąco informowani przez obsługę kas. Dodam, że niejednokrotnie kontaktowaliśmy się z firmą Benefit Systems w celu wydłużenia czasu jednorazowego pobytu, niestety na ten moment firma nie jest zainteresowana wdrożeniem takiej oferty. Jeśli klient chce przedłużyć swój pobyt bez naliczania opłaty dodatkowej za przekroczony czas, musi jeszcze raz wykupić bilet.

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera