Pan Feliks Świerczyński z Noblin (gmina Borne Sulinowo) jest od lat abonentem Cyfrowego Polsatu. Niedawno zaproponowano mu przejście na droższy pakiet programów, ale ze starą ceną obowiązującą jeszcze przez 3 miesiące.
Abonent zgodził się, ale już w następnym miesiącu otrzymał wyższy rachunek. Próby wyjaśnienia czegoś z telefonicznymi konsultantami Polsatu spełzły na niczym, w końcu pan Feliks zaczął otrzymywać SMS z ponagleniem do zapłaty, a w końcu firma windykacyjna zagroziła mu wpisaniem do Krajowego Rejestru Dłużników z powodu rzekomego długu 24 zł. Sęk w tym, że F. Świerczyński abonament opłacił za rok z góry.
Po naszej interwencji otrzymaliśmy wyjaśnienia od Olgi Zomer, rzeczniczki prasowej Polsatu Cyfrowego: "W nawiązaniu do artykułu pt. "Perypetie z telewizją" z dnia 26 września chciałabym poinformować, że reklamacja Pana Świerczyńskiego została przez nas pozytywnie rozpatrzona, a kłopot, z którym zderzył się nasz Abonent rozwiązany. Niestety sprawcą tej niekomfortowej sytuacji był błąd systemowy, który, mimo starań naszych konsultantów, generował nieprawidłową wysokość faktury na rachunku Pana Świerczyńskiego. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałego zdarzenia, serdecznie przepraszamy naszego Abonenta za wszystkie niedogodności. Prawidłowe działanie usługi zostało już przywrócone - nieprawidłowość systemowa usunięta, opłata za abonament skorygowana, wycofane procesy windykacyjne. Dodatkowo, w ramach rekompensaty, zaproponowaliśmy Panu Świerczyńskiemu pakiet bezpłatnych usług dodatkowych. Dołożymy starań, żeby nie dopuścić do zaistnienia podobnej sytuacji przyszłości i zadbamy o to, żeby zapewnić Panu Feliksowi jak najwyższy komfort korzystania z naszych usług".
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?