- Przede wszystkim jakość. Co roku w ramach akcji, tajemniczy klienci odwiedzają salony w całej Polsce, aby wyłonić te spełniające najwyższe standardy obsługi. Tym razem odwiedzono ich niemal 300, a koszaliński salon znalazł się w dziesiątce najlepszych. Test jest realizowany przy współpracy z agencjami badawczymi Minds&Roses oraz Kantar. Warto zaznaczyć, że aż trzynastu spośród siedemnastu dealerów marki Volkswagen otrzymało rewelacyjne rezultaty, osiągając wskaźnik ogólnego poziomu spełniania standardów wynoszący ponad 90%. Jednak najwyżej z nich oceniono salon Cichy-Zasada w Koszalinie.
- Wyniki jednoznacznie pokazują, że nasi klienci są dla nas najważniejsi, a podczas jazd próbnych staramy się zapewniać najlepsze doświadczenia – mówi Łukasz Machocki, kierownik salonu sprzedaży Volkswagen Cichy-Zasada Koszalin.
Do filarów sukcesu Volkswagena w tegorocznej edycji Wielkiego Testu Salonów należą: zachęcacie klientów do jazd testowych (szczególnie modelami typu BEV i PHEV), podwyższone standardy higieny i bezpieczeństwa w czasie pandemii oraz wysokie kompetencje pracowników salonów.
Niebagatelne znaczenie dla marki Volkswagen ma też rozwój salonów z myślą o wymogach elektromobilności. Dostępność ładowarek dla klientów przy każdym salonie i fakt, że są w nich wydzielone strefy zarezerwowane dla aut elektrycznych, tzw. strefy ekspozycji wyposażone również w wallbox. Wizyta w salonie dla wielu klientów jest pierwszą okazja do poznania możliwości samochodu elektrycznego.
W salonie Cichy-Zasada zespół stale podnosi swoje kompetencje poprzez system szkoleniowy, który obejmuje regularne szkolenia produktowe wraz z porównaniem do konkurencji. Ale też szkolenia zdalne (on-line / live streaming), które pozwalają uzyskać wiedzę bez opuszczania punktu dealerskiego czy wizytę trenera, który odwiedza salon i przekazuje personelowi wiedzę z zakresu konkretnych modeli. Do wielu dobrych praktyk, które są stosowane przez dealerów Volkswagena należą m.in. zapewnienie sprzedawcom narzędzi do zdalnej obsługi klientów, informowanie klientów o tym, w jaki sposób mogą skontaktować się z dealerem, dezynfekcja i ozonowanie samochodów testowych.
- Bardzo precyzyjnie monitorujemy wszystkie kluczowe interakcje pomiędzy klientami a dealerami, aby mieć pełną wiedzę o naszych mocnych stronach jak i o deficytach- – zaznacza Tomasz Piasny, dyrektor rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen. - Stworzyliśmy wewnętrzny „Wskaźnik Jakości Obsługi” opisujący codzienne doświadczenie klienta w naszych salonach. Wskaźnik ten analizujemy i dyskutujemy z dealerami po to, aby nasze usługi były na jeszcze wyższym poziomie. Wynik naszej marki w Wielkim Teście Salonów pokazuje, że działania, które podejmujemy są trafne.
- Jesteśmy dumni z wyróżnienia przyznanego przez magazyn „Auto Świat” i jeszcze bardziej zmobilizowani do zapewniania najlepszych usług – podsumowuje Łukasz Machocki.
AUTORYZOWANY DEALER VOLKSWAGENA
GRUPA CICHY-ZASADA
Gnieźnieńska 24B, 75-736 Koszalin.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?