Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Kolejną kategorią, która podbija serca Polaków, są piwa...
fot. Marzena Bugała -Azarko/ Polska Press

Majówka: 26.04.2021. W małym gronie w lockdownie czy bez ograniczeń na świeżym powietrzu: w piwie szukamy coraz nowych smaków

Kolejną kategorią, która podbija serca Polaków, są piwa kraftowe, czyli te pochodzące z lokalnych, rzemieślniczych browarów. Mimo trudnej sytuacji wywołanej zamknięciem restauracji, lokali gastronomicznych i hoteli, mniejsze browary zostały z dużą ilością niesprzedanego piwa. W obawie przed dużymi stratami finansowymi, marki prowadziły intensywne kampanie reklamowe i rozpoczęły przeceny produktów z krótką datą ważności. Wszystko to przyczyniło się do popularyzacji piwa kraftowego wśród konsumentów – w 2020 roku szczególnym zainteresowaniem cieszyły się piwa Namysłów (139,44% r/r) i Zatecky (97,77% r/r).

Zobacz również

Zmarła dziewczynka urodzona po śmierci matki. Przerażające dane ze Strefy Gazy

Zmarła dziewczynka urodzona po śmierci matki. Przerażające dane ze Strefy Gazy

W jakim składzie Lechia zagra w Rzeszowie? Kto za trzech nieobecnych?

W jakim składzie Lechia zagra w Rzeszowie? Kto za trzech nieobecnych?

Polecamy

ME w judo. Polacy bez sukcesów w drugim dniu zmagań. Jak wygląda ranking olimpijski?

ME w judo. Polacy bez sukcesów w drugim dniu zmagań. Jak wygląda ranking olimpijski?

Matura próbna z matematyki 2024. Dokładne omówienie arkusza. Zobacz wideo

Matura próbna z matematyki 2024. Dokładne omówienie arkusza. Zobacz wideo

Auta używane. Najczęściej wyszukiwane samochody w Polsce mają cofnięte liczniki

Auta używane. Najczęściej wyszukiwane samochody w Polsce mają cofnięte liczniki