Nowy pociąg do Poznania

(mas)
W miejsce zlikwidowanego połączenia PKP Intercity - pociągu, którym można było m.in. dojechać z Koszalina do Poznania, PKP Przewozy Regionalne wprowadziły pociąg interRegio.

Połączenie jest odpowiedzią spółki kolejowej na prośby i apele mieszkańców i samorządowców z Pomorza Środkowego.

Pociąg relacji Słupsk - Poznań Główny - Słupsk, rozpoczyna kurs o godzinie 7.30 ze Słupska. Z Koszalina odjeżdża o godzinie 8.24, jedzie przez Białogard, Szczecinek, Piłę, a w Poznaniu jest o godzinie 12.16.

Kurs powrotny z Poznania jest o godzinie 18.20. Tą samą trasą pociąg dociera do Koszalina o godzinie 21.52, a w Słupsku jest o 22.37.

Przejazd całą trasą trwa ok. 4 godzin i 20 minut.

Ceny biletów? Za przejazd (bilet normalny) z Koszalina do Poznania trzeba zapłacić 35 złotych; z 37-procentową ulgą - 22,05 złotego.

Wideo

Komentarze 11

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

O
Otto von Gumofiltz
W dniu 08.09.2009 o 12:03, x napisał:

Helenka jest tylko jedna (bo po Pm36-1 wszak słuch zaginął) i ma lepsze osiągi...



Jeżeli osiagi to max speed luzem to tak...A z 10 wagonami zimą Helenka co 30km musiałaby się zatrzymywać i robić parę. To są inne parowozy, projektowane do innych celów i ich porównywanie nie ma większego sensu. Co nie zmienia faktu że petucha górą!
S
SN61
W dniu 08.09.2009 o 11:03, x napisał:

Helenka jest tylko jedna (bo po Pm36-1 wszak słuch zaginął) i ma lepsze osiągi...a Słupsk-Wrocław i jazde na śledzia pamiętam doskonale... Ale jak jakieś kilka lat temu pojechałem sypialnym do byłem chyba sam w wagonie -ale nie wiem jak było w normalnych wagonach.A tak przy okazji, jak PKP ma nie dokładać do interesu jak ostatnio jadąc do Słupska w Sycewicach czekałem na przejeździe na pociąg relacji chyba Białogard-Słupsk to było widać JEDNĄ osobę na cały skład...


Pamiętam Pm36 gdy jeżdziły.Np na trasie Warszawa-Białystok-Gołdapia-Suwałki nocny pociąg.Nie będziemy się kłócić który parowóż był lepszy.
Uwielbiam Pt47.Skład Szczecin Gł.-Przemyśl bardzo długi,jak ruszał ze stacji to koła parowozu w miejscu kręciły się.
Przy okazji ciekawostka,najszybszym pociągiem na odcinku Koszalin-Stargard Szcz. był wczesnowieczorny przyśpieszony z Olsztyna do Szczecina Gł,
czas przejazdu miał szybszy od nocnego pośpiesznego.Do dnia dzisiejszego mimo trakcji elektrycznej nie ma pociągu szybszego od tamtego,oczywiście
ciągnął Pt47 z dużym tendrem.
Można by także napisać o pociągach międzynarodowych , które były prowadzone oczywiście przez Pt47.
pozdrawiam SN61
x
x
W dniu 08.09.2009 o 10:37, SN61 napisał:

Zgadza się.Mam pytanie:pierwotnie do kąd kursował nasz sławny pociąg Słupsk-Wrocław.Dla ułatwienia dodam,że nie do Katowic.Pt47 moim zdaniem najlepszy polski parowóz."Piękna Helena" przy nim skromna.


Helenka jest tylko jedna (bo po Pm36-1 wszak słuch zaginął) i ma lepsze osiągi...
a Słupsk-Wrocław i jazde na śledzia pamiętam doskonale...
Ale jak jakieś kilka lat temu pojechałem sypialnym do byłem chyba sam w wagonie -ale nie wiem jak było w normalnych wagonach.
A tak przy okazji, jak PKP ma nie dokładać do interesu jak ostatnio jadąc do Słupska w Sycewicach czekałem na przejeździe na pociąg relacji chyba Białogard-Słupsk to było widać JEDNĄ osobę na cały skład...
S
SN61
W dniu 08.09.2009 o 08:55, won napisał:

Ja pamiętam ten pociąg.Miał bardzo dużą frekwencję.Potem "pyte"zastąpiono SU46.


Zgadza się.
Mam pytanie:
pierwotnie do kąd kursował nasz sławny pociąg Słupsk-Wrocław.Dla ułatwienia dodam,że nie do Katowic.
Pt47 moim zdaniem najlepszy polski parowóz."Piękna Helena" przy nim skromna.
e
emeryt
W dniu 08.09.2009 o 08:55, won napisał:

Ja pamiętam ten pociąg.Miał bardzo dużą frekwencję.Potem "pyte"zastąpiono SU46.


oj juz nie wrócą teczasy co do pociągu nie mozna było wsiąsc a i dostac sie do warszawy,wrocławia czy katowic bez problemu a teraz spółki pkp i co pociągi woża powietrze
w
won

Pociąg nr.89133 relacji Słupsk Koszalin ma skomunikowanie w Koszalinie z pociągiem "Radew" relacji Koszalin Poznań.Wystarczyłoby relację pociągu "Radew" wydłużyć do i z Słupska,a tym samym słupszczanie uzyskaliby,poza porannym,dodatkowe wieczorne bezpośrednie połączenie z Poznaniem.Z Poznania godzinę po "Radwii",jedzie "InterRegio"-jeden z pociągów można by zaplanować tak aby dojeżdżał do Słupska w godzinach popołudniowych np. ok godz.17-tej.

w
won
W dniu 07.09.2009 o 23:43, SN61 napisał:

W nocy z 12/13 grudnia zacznie obowiązywać nowy Ogólnopolski Rozkład Jazdy Pociągów.Porównanie czasu przejazdu z innymi połączeniami na tej trasie wypada na plus InterRegio.Różnica w czasie przejazdu "tam" i "z powrotem" wynika na pewno z konieczności "mijanek"pamiętajmy,że linia na całej trasie jest jednotorowa.Postoje na stacjach są bardzo krótkie 1-2 minutowe.np w Chodzieży pół minuty.Moim zdaniem połączenie szybkie,kolej niech zawczasu pomyśli o doczepieniu drugiej jednostkinp.w piątki,aby uniknąć tłoku i narzekań ze strony pasażerów.minusem jest brak połączenia lokalnego do B iałogardu,dla mieszkańców Grzmiacej i miasta Tychowa,po odjeżdzie InterRegio ze Szczecinka.Chwila wspomnień :korzystając z okazji czy któryś z internautów pamięta pociąg nocny stałego kursowaniaSłupsk-Wrocław z Pt47,w Koszalinie była mijanka z nocnym pociągiem do Warszawy Wsch. o którym to pociągu już było pisane na forum.Szerokiej drogi,bezpiecznej jazdy życzę.SN61


Ja pamiętam ten pociąg.Miał bardzo dużą frekwencję.Potem "pyte"zastąpiono SU46.
w
won
W dniu 07.09.2009 o 21:40, Gość napisał:

Ale kursuje tylko do 12 grudnia!!!!! I czas jazdy jest 4h46 min. (Czyli gazeta nie pisze całej prawdy).


Czyli do zmiany rozkładu
S
SN61
W dniu 07.09.2009 o 21:40, Gość napisał:

Ale kursuje tylko do 12 grudnia!!!!! I czas jazdy jest 4h46 min. (Czyli gazeta nie pisze całej prawdy).


W nocy z 12/13 grudnia zacznie obowiązywać nowy Ogólnopolski Rozkład Jazdy Pociągów.
Porównanie czasu przejazdu z innymi połączeniami na tej trasie wypada na plus InterRegio.
Różnica w czasie przejazdu "tam" i "z powrotem" wynika na pewno z konieczności "mijanek"
pamiętajmy,że linia na całej trasie jest jednotorowa.
Postoje na stacjach są bardzo krótkie 1-2 minutowe.np w Chodzieży pół minuty.
Moim zdaniem połączenie szybkie,kolej niech zawczasu pomyśli o doczepieniu drugiej jednostki
np.w piątki,aby uniknąć tłoku i narzekań ze strony pasażerów.
minusem jest brak połączenia lokalnego do B iałogardu,dla mieszkańców Grzmiacej i miasta Tychowa,
po odjeżdzie InterRegio ze Szczecinka.
Chwila wspomnień :korzystając z okazji czy któryś z internautów pamięta pociąg nocny stałego kursowania
Słupsk-Wrocław z Pt47,w Koszalinie była mijanka z nocnym pociągiem do Warszawy Wsch. o którym to pociągu już było pisane na forum.
Szerokiej drogi,bezpiecznej jazdy życzę.
SN61
O
Otto von Gumofiltz

Słupsk-Poznań 4:46
Poznań-Słupsk 4:16

G
Gość

Ale kursuje tylko do 12 grudnia!!!!! I czas jazdy jest 4h46 min. (Czyli gazeta nie pisze całej prawdy).

Dodaj ogłoszenie