Spółka powstała w październiku 2001 w drodze prywatyzacji Przedsiębiorstwa Transportu i Maszyn Drogowych. To z kolei istniało w różnych formach własności od 1959 roku.
- Od pięćdziesięciu lat specjalizujemy się w robotach i usługach na rzecz drogownictwa - informuje Sławomir Rutkowski, prezes spółki Trans-Masz S.A.
- Od 1970 roku konstruujemy, produkujemy maszyny i urządzenia do regeneracji i utrzymania dróg. Obecnie jesteśmy uznanym w Polsce i na świecie producentem skrapiarek samochodowych, rozsypywaczy grysu oraz kombajnu do powierzchniowych utrwaleń KD3 z komputerowym sterowaniem wydatkami emulsji i grysu.
Maszyny stargardzkiej firmy pracują zarówno w Polsce jak i w innych krajach, takich jak: Rosja, Irak, Libia, Turcja, Litwa, Białoruś, Ukraina, Bułgaria i Łotwa. Firma wykonuje usługi w zakresie letniego utrzymania dróg, m.in. powierzchniowe utrwalenie nawierzchni, remonty poboczy, dróg.
Zajmuje się także zimowym utrzymaniem dróg. Posiada bazę nowoczesnych solarek i pługów. Zajmuje się też sprzedażą soli drogowej oraz części do samochodów.
Jakość produktów i usług potwierdza Certyfikat Jakości ISO 9001:2001 przyznany w 2002 roku. Była też wiele razy nagradzana. m.in. za skrapiarkę samochodową do emulsji asfaltowych. Produkuje ją wspólnie z firmą Madrog Construction. Zdobyła też tytuł "Produktu Roku" w Konkursie Gospodarczym Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego 2007.
Podsumowaniem osiągnięć spółki był ubiegłoroczny tytuł Lidera Stargardzkiego Biznesu w kategorii średnich przedsiębiorstw w konkursie Stargardzkiej Izby Gospodarczej.
- Nowa technologia powierzchniowego utrwalenia dróg, to nasza odpowiedź na oczekiwania rynku, rosnące zapotrzebowanie na remonty dróg w województwie zachodniopomorskim - przyznaje Sławomir Rutkowski, prezes spółki Trans-Masz S.A.
- Technologia polega na tanim, ekologicznym i bardzo skutecznym procesie potrójnego układania nowych warstw nawierzchni. Jest na chwilę obecną najlepszą i najszybszą metodą tworzenia nawierzchni drogowej.
Nasz produkt wyróżnia się na tle konkurencji niższą ceną wykonania w porównaniu do dróg wykonywanych z kostki brukowej czy warstwami asfaltowymi, układanymi na zimno lub na gorąco. Dodatkowo po każdej warstwie wykonanego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni uzyskuje się efekt dokładnego uszczelnienia nawierzchni, jej związania i wzmocnienia.
Dzięki metodzie potrójnego powierzchniowego utrwalenia drogę gruntową możemy szybko i tanio zamienić w utwardzoną nawierzchnię.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?